Foruma teātra kā sociālās rehabilitācijas metodes izmantošana darbā ar jauniešiem lauku reģionos
Author
Rudzīte, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Visnola, Dace
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
par Līgas Rudzītes diplomdarbu “Foruma teātra kā sociālās rehabilitācijas metodes izmantošana darbā ar jauniešiem lauku reģionos”
Diplomdarba tēmas izvēli noteikusi efektīvu sociālās rehabilitācijas pakalpojumu trūkums jauniešiem lauku reģionos. Diplomdarba mērķis ir izpētīt foruma teātra kā sociālās rehabilitācijas metodes izmantošanas iespējas darbā ar jauniešiem lauku reģionos.
Darbā pētīta sociālās rehabilitācijas būtība un sociālā pedagoga kompetence šajā jomā, foruma teātra metodes būtība un izmantošanas iespējas sociālajā rehabilitācijā. Empīrisko pētījumu nodaļā analizēta foruma teātra ietekme uz jauniešiem Madlienā. Izstrādāti foruma teātra nodarbību plānošanas un realizācijas principi.
Diplomdarbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, nobeiguma, izmantoto avotu saraksta un 6 pielikumiem.
Atslēgvārdi: sociālā rehabilitācija, sociālais pedagogs, foruma teātris, lauku reģioni. for the Diploma paper “Use of Forum Theater as a Method of Social Rehabilitation in Rural Youth Work”
The main theme of the Diploma paper was determined by the lack of quality social rehabilitation services for youth in rural areas. The main aim of the Diploma paper is to study the possibilities of applying forum theater as a social rehabilitation method in rural youth work.
This Diploma paper researches the essence of social rehabilitation and social pedagogue's role in it, essence of forum theater method and its applicability in social rehabilitation. Diploma paper also studies the effects of the forum theater method in Madliena and proposes principles for planning and implementation of forum theater activities.
Diploma paper consists of an introduction, 4 chapters, conclusions, list of references and 6 appendixs.
Key words: social rehabilitation, social pedagogue, forum theatre, rural areas.