Dziesmu izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās
Author
Putniņa, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kangro, Ilze
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs „Dziesmu izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās” pamato un analizē dziesmu pielietojumu svešvalodu apguves procesā. Eiropas kopīgās pamatnostādnes valodu apguvei aicina uz skolēnu aktīvu iesaistīšanu stundās, izmantojot iespējami daudzveidīgi cilvēka maņas, darbojoties gan ar prātu, gan jūtām.
Diplomdarbā analizētas valodas un mūzikas kā komunikācijas līdzekļa kopīgās un atšķirīgās pazīmes, pamatoti dziesmu izmantošanas mērķi svešvalodas stundās. Īpaša nodaļa veltīta populārās un rokmūzikas dziesmu pielietojumam vecākajās klasēs, izmantojot interneta avotus. This paper, “Using songs in Teaching German as a Foreign Language”, analyzes the use of song in the process of learning a foreign language. Basic European policy with regard to foreign language learning encourages active participation by students in classes, allowing them to use intellectual and sensorial faculties.
The paper analyzes the similarities and differences between language and music as a method of communication, and describes the goals of using song in foreign language classes. A separate chapter is dedicated to the use of popular music and rock in older classes, and the use of sources available on the internet