Vajadzību izvērtējums angļu valodas mācību procesa izpēteei Rīgas pirmsskolas izglītības iestādēs
Author
Egle, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir „Vajadzību izvērtējums angļu valodas mācību procesa izpētei Rīgas pirmsskolas izglītības iestādēs”. Diplomdarba mērķis ir izpētīt angļu valodas mācību procesu Rīgas pirmsskolas izglītības iestādēs.
Lai sasniegtu darba mērķi tika veikta aptauja, kurā iesaistījās Rīgas pirmsskolas izglītības iestāžu vadītāji un/vai to vietnieki un vecāki, kuru bērns apmeklē kādu no Rīgas pirmsskolas izglītības iestādēm. Datu vākšanas metodes bija divas anketas interneta vidē, kuru aizpildīšanā iesaistījās 57 Rīgas pirmsskolas izglītības iestāžu vadītāji un 40 vecāki, kuru bērns apmeklē kādu no Rīgas pirmsskolas izglītības iestādēm. Anketas interneta vidē bija pieejamas laika posmā no 15.oktobra līdz 15. decembrim.
Saskaņā ar pētījuma datiem, tiek secināts, ka angļu valodas nodarbību apmeklētāju skaitam ir tendence palielināties, līdz ar to ir nepieciešams domāt par apmācības procesa pilnveidošanu.
Atslēgas vārdi: ļoti jauni skolēni, angļu valodas apmācība, vajadzību analīze, pirmsskola. The theme of the Diploma Paper is “Needs Analysis to Explore English Teaching and Learning Process of Pre-school Education Institutions in Riga”. The aim of the Diploma Paper is to explore English language teaching and learning process in pre-school education institutions in Riga.
In order to achieve the aim of Diploma Paper the survey for the directors and/or their deputies and parents’ whose child attend English classes in one of pre-school education institutions in Riga was carried out. The date collection method was two online questionnaires. There were 57 answers received from directors and/or their deputies from pre-school education institutions in Riga and 40 answers from pre-schooler parents’ whose child attends one of pre-school education institution in Riga. Online questionnaires were available from October 15th to December 15th.
According to the survey data, it is concluded that the number of attendees of English classes is increasing, and it is necessary to think about the improvement of English language teaching and learning process in pre-school education institutions.
Key words: very young learners, English language teaching and learning, needs analysis, pre-school.