Vispārattīstošo vingrojumu izmantošana 5-7 gadu vecu bērnu kustību koordinācijas attīstīšanā
![Thumbnail](/dspace/bitstream/handle/7/12418/299-38851-Brovkina_Darja.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=n)
View/ Open
Author
Brovkina, Darja
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba nosaukums un temats: Visparattīstošo vingrojumu izmantošana 5 – 7 gadu vecu bērnu kustību koordinācijas attīstīšanā.
Pētījuma objekts: bērnu kustību koordinācijas spējas.
Pētījuma priekšmets: vispārattīstošie vingrojumi kā līdzeklis kustību koordinācijas attīstīšanai.
Pētījuma mērķis: noskaidrot vai vispārattīstošie vingrojumi spēj sekmēt koordinācijas attīstību bērniem 5 - 7 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē.
Pētījuma jautājums: vai vispārattīstošie vingrojumi sekmē kustību koordinācijas attīstīšanu 5 - 7 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē?
Pētījuma uzdevumi:
1. Izpētīt teorētisko literatūru par pētāmo problēmu.
2. Iepazīties ar vispārattīstošo vingrojumu būtību un veidiem, izanalizēt un izvēlēties vispārattīstošos vingrojumus bērnu koordinācijas attīstīšanai.
3. Pārbaudīt vispārattītošo vingrojumu kompleksus Jūrmalas „X” pii. Analizēt un apkopot iegūtos datus.
Pētījuma metodes: Literatūras avotu analīze; testēšana; salīdzinošais pētījums, matemātiskās statistikas metode. Graduation name and subject: General developing the use of exercise 5 - 7 years old children in the development of coordination.
The object of research: children's coordination skills.
Research: General developing exercises as a means of coordinating the development.
Study objective: To determine whether General developing exercises can contribute to the development of coordination for children 5 - 7 years of age nursery school.
Research question: Does General developing exercises to promote coordination of the development of 5 - 7 years old children in nursery school?
Research objectives:
First Explore the theoretical literature on the research problem.
The second General developing acquainted with the nature and types of exercise.
The third Find out whether General developing exercises are coordinating the development of facilitators.
Methods of research: theoretical analysis of literature, psychology and physiology.
Research base: Jurmala preschool "X", 12 children aged 5 -7 years of preschool age.
Tags: General developing exercises, coordination of the child.