Show simple item record

dc.contributor.advisorBirziņa, Ritaen_US
dc.contributor.authorPlociņa, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:55Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:55Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39391en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12436
dc.description.abstractPlakāta izmantošana bioloģijas apguvē. Autore Mag. biol. Plociņa J., darba vadītāja Dr. ped. Birziņa R. Diplomdarbs, 54 lappuses, 16 attēli, 19 literatūras avoti, 7 pielikumi. Latviešu valodā. Darbā analizēta plakāta kā mācību metodes un projekta kā mācību organizācijas formas izmantošana bioloģijas mācību stundās ar mērķi veicināt skolēnu zināšanu un prasmju pilnveidi un attieksmes veidošanu, apgūstot sabiedrībai svarīgus bioloģijas tematus. Mērķa sasniegšanai ir izveidots un aprobēts plakāta izstrādes projekts. Pētījuma rezultāti liecina, ka: •izmantojot aprakstīto metodiku temata apguvē, skolēni var labāk iemācīties; •ikdienas mācību darbā ir nepieciešams vairāk veicināt ar vizualizāciju saistītu prasmju pilnveidošanu; •aprakstītā metode spēj veicināt skolēnu attieksmes veidošanu par sabiedrībai svarīgiem bioloģijas tematiem. Atslēgvārdi: plakāts, projekts, zināšanas un prasmes, attieksmes veidošana, sabiedrībai svarīgos bioloģijas tematos.en_US
dc.description.abstractThe use of poster in the acquisition of biology. Author Msc. biol. Plociņa J., supervisor Dr. paed. Birziņa R. Diploma thesis, 54 pages, 16 figures, 19 literature references, 7 appendixes. Paper contains analysis of use of poster as a teaching method and project as a form of organization of learnig in biology lessons by goal to promote the development of knowledge and abilities of students and also the development of attitude towards the public key topics of biology. The poster development project has been created and approbed to accomplish the main goal. Research results show that: •pupils can learn better by using the described methodology in acquiring the topic; •skills that are linked with visualisation have to be developed more often in learning routine; • the described method is capable of developing the attitude of pupils towards the public key topics of biology. Keywords: poster, project, knowledge and skills, development of attitude, public key topicsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePlakāta izmantošana bioloģijas apguvēen_US
dc.title.alternativeThe use of poster in the acquisition of biologyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record