dc.contributor.advisor | Gultniece, Iveta | en_US |
dc.contributor.author | Platace, Vikija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:55Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:55Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 39413 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12437 | |
dc.description.abstract | Darba nosaukums: Ārpusklases darbs informātikā sākumskolā.
Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļās, praktiskās pētnieciskās daļas, nobeiguma un secinājumiem.
Darba ievadā autore pamato izvēlētās tēmas aktualitāti un nozīmību. Darba teorētiskajā daļā darba autore balstās uz vairāku teorētiķu atziņām par informātikas apguves iespējām ārpusklases darbā sākumskolā un informātikas, kā mācību priekšmeta apguvi pamatskolā.
Praktiski pētnieciskajā daļā tiek veikts pētījums par datorapmācības pulciņa ietekmi uz skolēnu sekmēm informātikā pamatskolā. Tiek apkopoti, analizēti un atspoguļoti pētījuma rezultāti.
Darba nobeigumā autore secina, ka zināšanu līmenis informātikā pamatskolā ir augstāks, ja skolēns sākumskolas vecumā ir apguvis pamatiemaņas un prasmes darbā ar datoru.
Atslēgvārdi: ārpusklases darbs, interešu izglītība, informātika. | en_US |
dc.description.abstract | Title of the work - Extracurricular Work in Informatics in Primary School.
Work consists of- Introduction, Theoretical part, Practical research part and Conclusions.
In the introduction the author of the work substantiates topicality and importance of the chosen theme. In the theoretical part the author of the work bases on the knowledge of theorists about computer training opportunities in primary school in programs of educational interests and informatics as educational subject in elementary school.
In the practical research part a research of computers training in program of educational interests and it’s influence on educational success in informatics in elementary. The results of the research are collected, analyzed and reviewed.
In the conclusion the author observes that the level of knowledge in informatics in elementary school is higher if a child has had basic knowledge and skills working with the computer during primary school.
Key words: extracurricular work, groups of educ | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Ārpusklases darbs informātikā sākumskolā | en_US |
dc.title.alternative | Out-of-class work in informatics in elementary school | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |