Didaktiskās spēles 5-6 gadus vecu bērnu atmiņas attīstības veicināšanai
Author
Paņina, Iraida
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbā tiek izskatīti atmiņas procesu attīstības teorētiskie aspekti, to īpatnības pirmsskolas vecuma bērniem, kā arī izskatītas didaktisko spēļu izmantošanas pedagoģiskie aspekti atmiņas attīstības veicināšanai 5 – 6 gadus veciem bērniem.Darba izstrādes gaitā veikta teorētiskās literatūras izpēte un diagnosticēts atmiņas attīstības līmenis pirmsskolas vecākās grupas bērniem PII X. Tika izstrādāta pedagoģiskās darbības programma, kas ietvēr izdales materiālus vecākiem un darbu ar bērniem. Izstrādātas programmas aprobācijas notika pielietojot didaktiskās spēles. Veikta iegūto rezultātu analīze pēc atkārtotās bērnu atmiņas attīstības izvērtēšanas. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, nobeiguma, pielikumiem. In this qualification work the theoretical aspects of the memory development, its peculiarities of the pre-school children and the pedagogical aspects of the didactical game for 5-6 years old children memory development are examined. In this work the theoretical literature and the level of the memory development of pre-school children are studied. The program of the pedagogical work is developed, also. It consists of the different materials, distributed to the parents and practical work with their children. The test of this program is done with the usage of didactical games. This qualification work consists of the introduction, three main parts, the conclusion and some attachments.