Show simple item record

dc.contributor.advisorBurčaka, Māraen_US
dc.contributor.authorRēķe, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:56Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other39848en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12449
dc.description.abstractDiplomdarbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, 10 apakšnodaļām, nobeiguma un secinājumiem, literatūras saraksta, pielikumiem un spēļu diska. Darba autore studiju programmā „Speciālā pedagoģija” studiju laikā praktizējusies Upesgrīvas speciālajā sākumskolā. Pētījuma temata izvēli sekmēja interese par skolēniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem. Par oriģinālo datorspēļu izmantošanas iespējām mācību procesā skolēniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem. Pētījuma mērķis ir izzināt oriģinālo datorspēļu izmantošanas iespējas mācību procesā skolēniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem speciālajā skolā. Diplomdarba teorētiskajā aprakstā tiek aplūkoti vairāku autoru viedokļi par mācīšanas un mācīšanās metodikas izmantošanas iespējām skolēniem ar smagiem garīgās un fiziskās attīstības traucējumiem, apskatītas datora izmantošanas iespējas mācību procesā. Pētījuma praktiskajā daļā darba autore apskata dažādas datorspēles. Kā tās veicina dažādu prasmju attīstību skolēniem ar smagiem garīgās un fiziskās attīstības traucējumiem. Darbā piedāvātās spēles ir veidotas atbilstoši katra bērna spēju līmenim. Nozīmīgākais secinājums : Datorspēļu izmantošanas iespējas mācību procesā var būt efektīvas, ja tās atbilst katra konkrētā skolēna spējām un veselības stāvoklim. Pētījuma devums : Pētījuma aktualitāti nosaka mūsdienu sabiedrības dinamiskums un globālās tendences, kas diktē nepieciešamību veidot tādu mācību vidi, kurā pedagogi rosina skolēnus darboties atbilstoši viņu veselības stāvoklim, spējām un attīstības līmenim atbilstošu izglītību . Ir izveidots praktiska darba materiāls, kas apkopots CD diskā.en_US
dc.description.abstractDiploma paper consists of introduction part, 4 chapters, 10 subchapters and conclusions, index of used literature and game CD. During the study course”Special Pedagogy” the author of the paper has had a practice in Upesgrīva elementary school for mentally heavy handicapped students. The topic for the diploma paper was chosen due to the author’s interest in students with severe mental retardeness. The objective of the research was to explore the possibilities of original computer games in the study process with mentally handicapped students in the special school. The theoretical part of the Diploma paper gives the opinions of several authors regarding the use possibilities of teaching and teaching methods with mentally handicapped students, the use possibilities of computer in study process has been considered. In the practical part of the research the author considers the use of different computer games to see how they promote the development of different skills of the mentally and physically heavy handicapped students. The games provided in the Diploma paper are made corresponding to the ability level of each child. Main conclusion: The use of computer games in the study process may be effective, if they correspond to the particular abilities and health condition of each particular student. The use of research materials: The necessity for such a research is determined by dynamism of today’s society and the global tendencies, which demand to create such a study environment where the pedagogues stimulate their students to act corresponding to their health condition, abilities, development level and obtain a suitable education. As a part of Diploma paper a material for practical work has been elaborated which is included in the CD attached.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleOriģinālu datorspēļu izmantošana mācību procesā skolēniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem speciālajā skolāen_US
dc.title.alternativeUse of original computer games in the teaching/learning process of pupils with serious mental developmental disturbancesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record