Pašnovērtējuma izmantošana portālā „Uzdevumi.lv” bioloģijas tematu apguvē dabaszinību priekšmetā vidusskolā
Author
Sūna, Vēsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Pašnovērtējuma izmantošana portālā „Uzdevumi.lv” bioloģijas tematu apguvē dabaszinību priekšmetā vidusskolā.
Sūna V., zinātniskais vadītājs Dr. paed. R. Birziņa. Diplomdarbs, 55 lapaspuses, 16 attēli, 11 tabulas, 31 literatūras avots, 4 pielikumi. Latviešu valodā.
Pētījuma mērķis: lai pilnveidotu skolēnu prasmes veikt pašnovērtēšanu, izstrādāt sasniedzamo rezultātu ceļvedi un sagatavot pārbaudes uzdevumus elektroniskajā vidē bioloģijas tematu apguvei dabaszinību priekšmetā.
Darba uzdevumi:
izveidot un pielietot pašnovērtēšanā sasniedzamo rezultātu ceļvedi un atbilstīgus uzdevumus sasniedzamiem rezultātiem.
Rezultāti:
1.rezultātu ceļvedis un atbilstīgie uzdevumi ievietoti portālā „Uzdevumi.lv”;
2.par izveidotā pašnovērtēšanas materiāla lietderību aptaujāti 52 vidusskolēni.
Atslēgas vārdi: SKOLĒNU PAŠNOVĒRTĒJUMS, DATORS, DABASZINĪBAS, BIOLOĢIJA The use of self-assessment in the portal „Uzdevumi. lv” in the acquisition of biology themes natural sciences in secondary school.
Sūna V., scientific supervisor Dr. paed. R. Birziņa. Diploma Thesis, 55 pages, 16 figures, 11 tables, 31 bibilography sources, 4 appendices. Diploma paper is written in Latvian.
The aim of the study: to work out the guidelines for the learning outcomes and to prepare tests in the electronic environment for the acquisition of biology themes in the natural sciences in order to promote pupil’s self-assessment skills.
Objectives:
To work out and apply the guidelines for assessing the learning outcomes and tasks that correspond to the learning outcomes.
Results:
1.the guidelines for the learning outcomes and the corresponding tasks are placed in the portal „Uzdevumi.lv”;
2.52 secondary school pupils have been surveyed about the usefulness of the developed self-assessment material.
Key words: PUPILS’ SELF-ASSESSMENT, COMPUTER, NATURAL SCIENCES, BIOLOGY