Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīteen_US
dc.contributor.authorSegliņa, Guntaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:36:57Z
dc.date.available2015-03-23T13:36:57Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other40185en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12457
dc.description.abstractKursa darba nosaukums: 3-4 gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām veidošanās zīmēšanas nodarbībās. Darba autore: Gunta Segliņa Pētījuma mērķis: Izpētīt 3 – 4 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām veidošanos zīmēšanas nodarbībās. Darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām: nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 34 vienībām. Darba apjoms: 59 lappuses. Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze, ka 3-4 gadu vecu bērnu priekšstati par ģeometriskajām figūrām veidojas sekmīgi, ja zīmēšanas nodarbībā izmanto - grafisko tehniku -guaša tehniku - jaukta tehnikasen_US
dc.description.abstractThe Graduation Paper: 3 - to 4-year-olds idea of forming geometric shapes in drawing lessons The Author: Gunta Seglina The aim of the research: explore the 3 - to 4-year-olds idea of forming geometric shapes drawing classes The work consists of: of an introduction, five chapters, conclusion, bibliography and list of resources with 34 units The volume of the work: 59 pages During the research the hypothesis was approved, the 3 - to 4-year-olds representations of geometric figures formed successfully when drawing lesson, draw on -graphic technique -gauss technique - mixed techniqueen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title3-4 gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām veidošanās zīmēšanas nodarbībāsen_US
dc.title.alternative3-4 year-olds idea of forming geometric shapes in drawing lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record