dc.contributor.advisor | Mintaurs, Mārtiņš | en_US |
dc.contributor.author | Meževiča, Madara | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:36:57Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:36:57Z | |
dc.date.issued | 2013 | en_US |
dc.identifier.other | 40257 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12461 | |
dc.description.abstract | Darba tēma: Stendes pamatskolas vēstures muzeja materiālu izmantošana lokālās identitātes veidošanā 6.klases skolēniem.
Darba apjoms: 48 lpp., 32 bibliogrāfiskie nosaukumi, 7 pielikumi.
Atslēgas vārdi: identitāte, nacionālā identitāte, lokālā identitāte, pilsoniskā audzināšana, tēvzemes mīlestība, skolas vēstures muzejs.
Pētījuma mērķis: izpētīt Stendes pamatskolas vēstures istabas izmantošanas iespējas 6.klases skolēnu lokālās identitātes veidošanā.
Darba saturs: Diplomdarba izstrādē izpētītas Stendes pamatskolas vēstures muzeja izmantošanas iespējas lokālās identitātes veidošanā 6.klases skolēniem. Veikta skolēnu aptauja ar mērķi noskaidrot 6.klases skolēnu piederības izjūtu Stendei.
Darbs sastāv no 5 nodaļām.
Darba rezultāti: Izpētīta jēdziena lokālā identitāte būtība un tās ietekme uz pilsoniska indivīda veidošanās procesu. Izstrādāti 4 stundu materiāli Stendes pamatskolas vēstures muzejā, kas palīdz lokālās identitātes veidošanā 6.klases skolēniem. Veikts pētījums. | en_US |
dc.description.abstract | Scope of Work: 48 p., 32 bibliographical titles and 7 addendums.
Keywords: Identity, national identity, local identity, civic education, love of the fatherland, the school history museum.
Diploma paper content: there is found out the possibilities of using history museum of Stende basic school for developing the local identity of pupils in Grade 6. There is performed poll to clarify sense of belonging to Stende village for pupils in Grade 6.
The work has 5 sections.The results of research: Explored the concept of local identity and the nature of its impact on the individual's civic formation process. Developed materials for 4 lessons for Stende basic school History Museum to help structure local identity for pupils in grade 6. Performed poll to clarify sense of belonging to Stende village and poll results analysis.
Diploma paper availability: Used methods for promotion of local identity for pupils and research results can be used by comprehensive school history teachers. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Stendes pamatskolas vēstures muzeja materiālu izmantošana lokālās identitātes veidošanā 6.klases skolēnos | en_US |
dc.title.alternative | The use of the history museum materials of Stende basic school for developing the local identity of pupils in Grade 6 | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |