• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lomu sižetu rotaļa kā 3-4 gadu vecu bērnu saskarsmes prasmju veicinātāja pirmsskolas izglītības iestādē

Thumbnail
View/Open
299-40622-Jurinenoka_Anastasija__aa07005_(4).pdf (729.6Kb)
Author
Juriņenoka, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Lomu sižeta rotaļa kā 3-4 gadu veca bērna saskarsmes prasmju veicinātāja pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore: Anastasija Juriņenoka Zinātniskais vadītājs : Mag.paed. Līga Āboltiņa Diplomdarba apjoms: 46 lpp, 3 diagrammas, 8 attēli, 3 pielikumi, izmantoti 27 literatūras avoti Darba analizēti saskarsmes jēdzieni,3-4 gadu vecu bērnu attīstības īpatnības un lomu sižeta rotaļas nozīmīgums bērnu saskarmes prasmju veicināšanā. Apkopotas lomu sižeta rotaļas, kas veicina saskarsmes prasmes, kuras tika pārbaudītas praksē. Atslēgas vārdi: 3-4 gadu veci bērni, saskarsme, sadarbība,lomu sižeta rotaļa. Pētijuma mērķis: izpētīt rotaļas pedagoģiskās iespējas 3-4 gadus veca bērna saskarsmes veicināšanā pirmsskolā. Pētījuma uzdevumi : 1)Izzināt teorētiskās nostādnes par 3-4 gadus vecu bērnu sakarsmi, lomu sižeta rotaļām, to organizēšanas un vadīšanas nosacījumiem; 2) Veikt pētījumu Jelgavas pilsētas pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes jaunākajā grupā ;
 
Role play the scene as a 3-4 year old child's communication skills facilitator for pre-school The author: Anastasia Juriņenoka Scientific adviser: Mag.paed. Līga Āboltiņa Bachelor's scope of work: 46 pages, 3 diagramms, 8 pictures, 3 supplements, 27 source of literature are used Job analysis of interaction terms from 3 to 4-year-old child development characteristics and role-play scene importance of children's direct exposure to the skills veicināšanā. Summarizes the role-play a scene that promotes communication skills, which have been tested in practice. Keywords: 3-4 years old children, communication, collaboration, role-play scene. The study aims to investigate the educational opportunities for games for 3-4 year old child contact in promoting pre-school. Research objectives: 1) Investigate the theoretical framework for 3-4 years old children comunication, role-play, the organization and management conditions;
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12467
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV