Lomu sižetu rotaļa kā 3-4 gadu vecu bērnu saskarsmes prasmju veicinātāja pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Juriņenoka, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Lomu sižeta rotaļa kā 3-4 gadu veca bērna saskarsmes prasmju veicinātāja pirmsskolas
izglītības iestādē
Darba autore: Anastasija Juriņenoka
Zinātniskais vadītājs : Mag.paed. Līga Āboltiņa
Diplomdarba apjoms: 46 lpp, 3 diagrammas, 8 attēli, 3 pielikumi, izmantoti 27 literatūras
avoti
Darba analizēti saskarsmes jēdzieni,3-4 gadu vecu bērnu attīstības īpatnības un lomu sižeta
rotaļas nozīmīgums bērnu saskarmes prasmju veicināšanā. Apkopotas lomu sižeta rotaļas, kas
veicina saskarsmes prasmes, kuras tika pārbaudītas praksē.
Atslēgas vārdi: 3-4 gadu veci bērni, saskarsme, sadarbība,lomu sižeta rotaļa.
Pētijuma mērķis: izpētīt rotaļas pedagoģiskās iespējas 3-4 gadus veca bērna saskarsmes
veicināšanā pirmsskolā.
Pētījuma uzdevumi :
1)Izzināt teorētiskās nostādnes par 3-4 gadus vecu bērnu sakarsmi, lomu sižeta rotaļām, to
organizēšanas un vadīšanas nosacījumiem;
2) Veikt pētījumu Jelgavas pilsētas pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes jaunākajā
grupā ; Role play the scene as a 3-4 year old child's communication skills facilitator for pre-school
The author: Anastasia Juriņenoka
Scientific adviser: Mag.paed. Līga Āboltiņa
Bachelor's scope of work: 46 pages, 3 diagramms, 8 pictures, 3 supplements, 27 source of
literature are used
Job analysis of interaction terms from 3 to 4-year-old child development characteristics
and role-play scene importance of children's direct exposure to the skills veicināšanā.
Summarizes the role-play a scene that promotes communication skills, which have been tested
in practice.
Keywords: 3-4 years old children, communication, collaboration, role-play scene.
The study aims to investigate the educational opportunities for games for 3-4 year old child
contact in promoting pre-school.
Research objectives:
1) Investigate the theoretical framework for 3-4 years old children comunication, role-play, the organization and management conditions;