Pamatprasmju apguves iespējas latviešu valodas mācību procesā 2.klasē
View/ Open
Author
Leite, Andra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Anspoka, Zenta
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Tēma ,,Pamatprasmju apguves iespējas latviešu valodas mācību procesā 2. klasē” atklāj latviešu valodas kā mācību priekšmeta nozīmi Eiropas Savienības astoņu izvirzīto mūžizglītības pamatprasmju apguvē, kas nepieciešamas sekmīgai skolēna tālākizglītībai.
Izmantojot atbilstošas mācību metodes, darba paņēmienus un mācību stundu darba organizācijas formas, savlaicīgi un mērķtiecīgi plānojot mācību satura apguvi, skolotājam strādājot profesionāli, radoši un ar atbildību, ir iespējams latviešu valodas mācību procesā nodrošināt gan dzimtās valodas prasmju apguvi, gan arī attīstīt un pilnveidot citas Eiropas Savienības dokumentā ,,Pamatprasmes mainīgajai pasaulei” izvirzītās pamatprasmes.
Atslēgvārdi: Eiropas Savienība, pamatprasmes mūžizglītībai, latviešu valodas darba metodiskais nodrošinājums, pedagoga profesionalitāte un atbildība. The theme „Possibilities of acquiring the basic skills in the process of learning the Latvian language in Grade 2” disclose Latvian language as the subjects significance in EU eight advanced lifetime education basic skills acquirement, that is necessary for the pupil’s successful further education.
Using corresponding educational methods, labour methods and labour organization forms of subjects, planning seculary and purposely the acquirement of education content, working professionaly, creatively and with high responsibility it is possible to provide the acquirement of native language, to develop and improve other basic skills that are nominated in EU document ”Basic skills for the changing world”.
Keywords: European Union, basic skills for lifetime education, the methodical guarantee of Latvian language, professionality and responsibility of the teacher.