Jauno vecāku kompetences pilnveides iespējas neformālās un informālās izglītības kontekstā
Author
Jansone, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās aizvien vairāk tiek uzsvērta abu vecāku līdzdalība bērna aprūpē un audzināšanā, tāpēc ir būtiski noskaidrot, kādas neformālās un informālās izglītības iespējas ir jaunajiem vecākiem un, kā tās atbilst vecāku vajadzībām un laikmeta garam.
Maģistra darbs “Jauno vecāku kompetences pilnveides iespējas neformālās un informālās izglītības kontekstā” tika izstrādāts, lai analizētu situāciju vecāku izglītības jomā Latvijā, izvērtējot jauno vecāku kompetences pilnveides iespējas neformālās un informālās izglītības kontekstā.
Atbilstoši darba mērķim un uzdevumiem, pētījumā tika aicināti piedalīties jaunie vecāki – mātes un tēvi, kā arī vecāku izglītības jomā strādājošie eksperti.
Pētījuma rezultāti norāda, ka arvien vairāk vecāku apzinās to, cik svarīgi ir pilnveidot un papildināt savas zināšanas par bērna aprūpi un audzināšanu. Nowadays it is commonly being realized that both parents should participate in the upbringing and taking care of their children, therefore it is crucial to find out what formal and non-formal parenting education opportunities are available for the young parents and the level of relevance of these resources to the current Zeitgeist.
Master’s thesis „Formal and Non-formal Parenting Education Opportunities for the Young Parents” analyzes current parenting education situation in Latvia by evaluating available resources that provide formal and non-formal opportunities for the young parents to develop their parenting competencies.
According to the main aim and tasks of the thesis young parents and experts in the field of parenting education were invited to participate in the research.
Results of the research reveal positive tendency for young adults to realize the importance of parenting education and self-improvement in the everyday upbringing of their children.