Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līgaen_US
dc.contributor.authorVasiļevska, Irinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:05Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45063en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12510
dc.description.abstract„Didaktisko rotaļu iespējas 5-6 gadu vecu bērnu stāstītprasmes attīstībā pirmsskolas izglītības iestādē” Darba autore: Irina Vasiļevska Zinātniskā vadītāja: Līga Aboltiņa Kursa darba apjoms: 69 lpp., 6 tabulas, 13 attēli, 10 pielikumi, izmantoti 32 literatūras avoti. Kvalifikācijas darbā ir veikt teorētiskais pētījums – literatūras analīze par 5-6 gadu vecu bērnu stāstītprasmes aspektiem, raksturotas 5-6 gadu vecu bērnu runas attīstības īpatnības, raksturots stāstītmācīšanās process. Tāpat darbā ir raksturota didaktiskās rotaļas būtība un tās klasifikācija. Darbā tika veikts praktiskais pētījums Rīgas pirmsskolas izglītības iestādē „X” par didaktisko rotaļu iespējām 5-6 gadu vecu bērnu stastītprasmes attīstībā. Tāpat darbā tika veikta bērnu vecāku anketēšana ar mērķi noskaidrot vecāku uzskatus par bērnu stastītprasmēm. Kvalifikācijas darbā tika analizēta teorētiskā literatūra, izdarīti secinājumi un piedāvāti ieteikumi. Atslēgas vārdi: RUNA, STĀSTĪTPRASMES, ATTĪSTĪBA, DIDAKTISKĀ ROTAĻA. Kvalifikācijas darbs var tiks izmantots pirmsskolas izglītības iestādēs 5-6 gadu vecu bērnu stāstītprasmes attīstībasā veicināšanu, kā arī var būt lietderīgs pirmsskolas pedagogiem, un bērnu vecākiem par didaktisko rotaļu iespējām stastīprasmes attīstībāen_US
dc.description.abstract“Opportunities of didactic games aimed at development of storytelling skills of 5-6 year-old children at the pre-school education establishment” Author: Irina Vasiļevska Consultant: Līga Aboltiņa Workload: 69 pages, 6 tables, 13 pictures, 10 attachments, 32 references The paper is devoted to a theoretical research, focusing on literature analysis regarding the aspects of storytelling skills of 5-6 year-old children, taking into consideration some special features of the process of children speech development, as well as, process of storytelling skills’ acquisition. Furthermore, the paper describes/considers the essence of didactic games and their classification. The empirical research of the paper was done at Riga pre-school education establishment „X” and it was concerned with didactic games opportunities for 5-6 year-old children’s storytelling skills development. In addition, children’s parents were surveyed with the aim to find out their opinion about the children’s storytelling skills. In the course of the paper a thorough literature analysis was presented, as well as, relevant conclusions were drawn and final recommendations were put forward. Key words: SPEECH, TELLING SKILLS, DEVELOPMENT, DIDACTIC GAME, DIDACTIC TOY. The paper can be used at pre-school educational establishments in order to develop storytelling skills of 5-6 year-old children. Furthermore, it can be used both by pre-school teachers and their parents as a reference material on didactic games’ opportunities in storytelling skills development.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDidaktiskās rotaļas iespējas 5-6 gadus vecu bērnu stāstītprasmes attīstībā pirmsskolas izglītības iestādēen_US
dc.title.alternativeDevelopment of 5-6 year old Children's Narrative Skills by Didactic Games at Kindergartensen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record