Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līgaen_US
dc.contributor.authorBļodniece, Indraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:07Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:07Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45116en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12518
dc.description.abstractDarba tēma: Pirmsskolas skolotāja un ģimenes sadarbība mazbērna audzināšanā Darba autore: Indra Bļodniece Darba zinātniskais vadītājs: Dr. paed. Ērika Vugule Darbs sastāv no: 4 nodaļām, izklāstīts 52 lpp., papildināts ar 3 tabulām, 9 pielikumiem, darbā izmantoti 46 bibliogrāfiski nosaukumi. Pētījuma mērķis: Izpētīt pirmsskolas skolotāja un ģimenes efektīvākās sadarbības formas mazbērna audzināšanā Darba teorētiskā daļa balstās uz pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīzi par ģimenes audzinošo ietekmi uz bērnu, par sadarbības organizēšanu ar ģimeni pirmsskolas iestādē (A. Baldiņš, A. Raževa, D. Lieģeniece u.c.), par izmantojamām darba formām (E. Černova, A.Špona u.c.). Darba praktiskajā daļā veikti pētījumi, kuri atspoguļo ģimeņu raksturojumu, pedagoga darbu bērna adaptācijas procesa laikā, vecāku domas par pirmsskolas iestādi, vecāku vērtējumu par pedagoģisko procesu grupā. Praktiskā pētījuma rezultātā iegūtas atziņas par ieteicamajām darba formām ar vecākiem veiksmīgas turpmākās sadarbības nodrošināšanā. Atslēgas vārdi: sadarbība, ģimene, audzināšana, attīstība, ģimenes izglītošana.en_US
dc.description.abstractThe theme of the paper: Collaboration between a pre-school teacher and parents in child rearing. The author of the paper: Indra Bļodniece Advisor: Dr. paed. Ērika Vugule The contents of the paper: 4 chapters, 52 pages, 3 tables, 9 appendices, 46 bibliographical entries. The goal of the research: to investigate the most effective forms of collaboration between a pre-school teacher and parents in child rearing. The theoretical part of the research consists of an analysis of pedagogic and psychological literature on the family’s educational influence on a child, on developing collaborative partnerships between a pre-school and parents (Baldiņš, Raževa, Lieģeniece, etc.), and on the forms of collaboration (Černova, Špona, etc). The empirical part consists of a research on the families’ characteristics, the teacher’s approach during a child’s adaptation process, and on the parents’ views on the pre-school and their evaluation of the teaching methods in the classroom. As a result, the author of the paper has drawn relevant conclusions on the recommended forms of collaboration with parents in order to ensure a successful cooperation in the future. Keywords: collaboration, family, education, development, educating families.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePirmsskolas skolotāja un ģimenes sadarbība mazbērna audzināšanāen_US
dc.title.alternativeCooperation of Pre-school Teacher and Parents for wee child Upbringingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record