Skolotāja pedagoģiskās iespējas mūzikas mācīšanās procesa nodrošināšanā pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Roze-Medne, Ligita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Kursa darba nosaukums:
Skolotāja pedagoģiskās iespējas mūzikas mācīšanās procesa nodrošināšanā pirmsskolas izglītības iestādē.
Darba apjoms: 42.lpp., 23 bibliogrāfiskie nosaukumi, 2 pielikumi.
Mērķis:
izpētīt skolotāja pedagoģiskās iespējas mūzikas mācību procesa pirmsskolā nodrošināšanā.
Teorētiskā daļa:
balstās uz šādām profesores Irēnas Žoglas, metodiķa Alfrēda Eidiņa un mūzikas skolotājas Mairitas Bičukas paustajām paustajām atziņām.
Praktiskajā daļa:
tiek aprakstīts mans mūzikas skolotāja darba process, kurš sastāv no vairākiem komponentiem, kā
•metodisks, radošs darbs ar bērniem, kā galveno apmācības formu pielietojot rotaļu, vai tās elementus;
•pedagoģiska sadarbība ar pārējo pedagoģisko kolektīvu;
•daudzpusīga mūzikas materiāla pārzināšana un tā mērķtiecīga pielietošana bērnu apmācībai;
•svētku un pasākumu organizēšana, kā viens no elementiem mūzikas mācīšanās procesa nodrošināšanā pirmsskolā.
Pielietojot šīs vispusīgās metodes darbā ar bērniem ir pierādījies, ka mūzikas nodarbībām ir liela loma bērnu personības attīstībā un izaugsmē.
Atslēgas vārdi: mūzikas mācīšanās process, pedagoģiskās iespējas, sadarbība, pirmsskolas izglītības iestāde, pirmsskolas vecuma bērns. The theme: " Teacher pedagogical Opportunities in the learning Process of music inPper – school educational Establishment."
Qualification work volume: 42. pages, 2 attachments, 23 literature sources were used.
Theoretical study of the formation and progress of music learning of pre-school children is carried out in the work. The concept and the nature of music teaching of various authors is descibed. Also, the formation of learning and teaching processes within the pre-school teacher and child at pre-school is analyzed in the research.
Practical study of Salaspils pre-school educational institution "Ritenitis" on the music lessons and collaboration of pre-school teacher with goal to find the possibilities of music promoting and learning and progress of pre-school children is carried out in the qualification work.
Theoretical literature is analyzed, conclusions and recommendations are offered in the qualification work.
Keywords: music learning ang teaching processes, opportunities, collaboration, pre-school music teacher, pre-school children.
The qualification work can be used by pre-school educational institutions for organizing work and find opportunities at music teaching and learning processes of pre-school children.