Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līgaen_US
dc.contributor.authorPletneva, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:10Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45133en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12533
dc.description.abstract„Kustības rotaļa 5-6 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstības veicināšanā”. Darba autore: Olga Pletneva Zinātniskā vadītāja: dr.paed. Linda Daniela Kvalifikācijas darba apjoms: 54 lpp., 5 tabulas, 7 attēls, 4 pielikumi, izmantoti 36 literatūras avoti. Darbā ir veikts teorētiskais pētījums par pedagogu un psihologu teorētiskiem uzskatiem par sociālām prasmēm – noskaidrots sociālo prasmju jēdziens un būtība, to veidošanās īpatnības un nosacījumi 5-6 gadīgiem bērniem. Darbā ir raksturota kustības rotaļa, kā arī aprakstīta kustību rotaļa kā metode 5-6 gadīgo bērnu sociālo prasmju veicināšanā pirmsskolas izglītības iestādē. Darbā tika arī veikts praktiskais pētījums Rīgas pirmsskolas izglītības iestādē „X” par kustību rotaļas lomu 5-6 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstības veicināšanā. Kvalifikācijas darba ietvaros tika izanalizēta teorētiskā literatūra, izdarīti secinājumi un piedāvāti ieteikumi. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, sociālo prasmju attīstība, kustību rotaļa. Kvalifikācijas darbs var tikt izmantots pirmsskolas izglītības iestādēs, organizējot darbu par 5-6 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstības veicināšanu, kā arī paredzēts pirmsskolas pedagogiem, pedagoģisko mācību iestāžu studentiem un bērnu vecākiem par kustības rotaļas izmantošanu.en_US
dc.description.abstractMovement Games for 5-6 y. o. Children to Facilitate the Development of Their Social Skills Thesis elaborated by: Olga Pletneva Research supervisor: Dr. paed. Linda Daniela Qualifying thesis includes: 54 pages, 5 charts, 7 images, 4 annexes; 36 bibliography sources have been used for the research. The thesis presents a theoretical research of theoretical stances of pedagogues and psychologists on social skills: the notion and essence of social skills has been clarified, peculiarities and conditions of formation of social skills for 5 to 6 y. o. children. The thesis characterizes the movement game and describes the movement game as a method for the facilitation of social skills in 5 to 6 y. o. children in a preschool educational institution. The thesis presents a practical research in a Riga preschool educational institution X on the role of the movement game for the facilitation of social skills in 5 to 6 y. o. children. Within the framework of the qualifying thesis, theoretical literature has been analyzed, conclusions have been made and recommendations suggested. Key words: social skills, development of social skills, movement game. The qualifying thesis can be used in preschool education institutions for the organization of work for the facilitation of development of social skills in 5 to 6 y. o. children, and for preschool teachers, pedagogy educational institution students and children's parents regarding the application of movement games.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKustības rotaļa 5-6 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstības veicināšanāen_US
dc.title.alternativeMovement Games for 5-6 year old Children to facilitate the Development of their Social Skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record