dc.contributor.advisor | Āboltiņa, Līga | en_US |
dc.contributor.author | Pletneva, Olga | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:37:10Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:37:10Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.other | 45133 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12533 | |
dc.description.abstract | „Kustības rotaļa 5-6 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstības veicināšanā”.
Darba autore: Olga Pletneva
Zinātniskā vadītāja: dr.paed. Linda Daniela
Kvalifikācijas darba apjoms: 54 lpp., 5 tabulas, 7 attēls, 4 pielikumi, izmantoti 36 literatūras avoti.
Darbā ir veikts teorētiskais pētījums par pedagogu un psihologu teorētiskiem uzskatiem par sociālām prasmēm – noskaidrots sociālo prasmju jēdziens un būtība, to veidošanās īpatnības un nosacījumi 5-6 gadīgiem bērniem. Darbā ir raksturota kustības rotaļa, kā arī aprakstīta kustību rotaļa kā metode 5-6 gadīgo bērnu sociālo prasmju veicināšanā pirmsskolas izglītības iestādē.
Darbā tika arī veikts praktiskais pētījums Rīgas pirmsskolas izglītības iestādē „X” par kustību rotaļas lomu 5-6 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstības veicināšanā.
Kvalifikācijas darba ietvaros tika izanalizēta teorētiskā literatūra, izdarīti secinājumi un piedāvāti ieteikumi.
Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, sociālo prasmju attīstība, kustību rotaļa.
Kvalifikācijas darbs var tikt izmantots pirmsskolas izglītības iestādēs, organizējot darbu par 5-6 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstības veicināšanu, kā arī paredzēts pirmsskolas pedagogiem, pedagoģisko mācību iestāžu studentiem un bērnu vecākiem par kustības rotaļas izmantošanu. | en_US |
dc.description.abstract | Movement Games for 5-6 y. o. Children to Facilitate the Development of Their Social Skills
Thesis elaborated by: Olga Pletneva
Research supervisor: Dr. paed. Linda Daniela
Qualifying thesis includes: 54 pages, 5 charts, 7 images, 4 annexes; 36 bibliography sources have been used for the research.
The thesis presents a theoretical research of theoretical stances of pedagogues and psychologists on social skills: the notion and essence of social skills has been clarified, peculiarities and conditions of formation of social skills for 5 to 6 y. o. children. The thesis characterizes the movement game and describes the movement game as a method for the facilitation of social skills in 5 to 6 y. o. children in a preschool educational institution.
The thesis presents a practical research in a Riga preschool educational institution X on the role of the movement game for the facilitation of social skills in 5 to 6 y. o. children.
Within the framework of the qualifying thesis, theoretical literature has been analyzed, conclusions have been made and recommendations suggested.
Key words: social skills, development of social skills, movement game.
The qualifying thesis can be used in preschool education institutions for the organization of work for the facilitation of development of social skills in 5 to 6 y. o. children, and for preschool teachers, pedagogy educational institution students and children's parents regarding the application of movement games. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Kustības rotaļa 5-6 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstības veicināšanā | en_US |
dc.title.alternative | Movement Games for 5-6 year old Children to facilitate the Development of their Social Skills | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |