Spēles grupu darbam ģeogrāfijas stundās
Автор
Mortukāne, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zelča, Līga
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarbā tiek pētītas spēles, kuras iespējams realizēt ģeogrāfijas stundās, lai nodrošinātu skolēnu darbu grupās, kā arī, kā skolēni vērtē gan grupu darbu, gan spēles kā mācību stundu sastāvdaļu. Autores veidotās spēles tika praktiski izspēlētas 7. un 8. klašu ģeogrāfijas stundās, kurās skolēni apgūst kontinentu ģeogrāfiju. Darba pētnieciskā daļa balstās uz skolēnu anketēšanas datiem un autores veidotām spēlēm.
Darbs sastāv no 3 galvenajām nodaļām. Pirmajā nodaļā sniegts teorētisks ieskats par spēļu dažādību, to nozīmi personības attīstībā, grupu darbu mācību stundās, kā arī skolēnu vecumposma īpatnībām. Otrajā nodaļā tiek aprakstītas metodes un materiāli, kādi izmantoti darbā. Trešajā nodaļā tiek analizētas to skolēnu anketas, kuri piedalījās pētījumā.
Atslēgvārdi: spēles, grupu darbs, mācību stunda, skolēni, ģeogrāfija, skolotāja. In diploma thesis there are researched games that could be used in geography lessons to ensure schoolers work in groups and how schoolers estimate both group work and games as a part of lessons. All games created by author were practically played in 7. and 8. grade geography lessons, where schoolers learn continental geography. Research part of diploma thesis is bases on schoolers questionary data and games created by author.
Diploma thesis consists of three main chapters. In first chapter there is given theoretical insight about variety of games, their importance in development of personality, group work in lessons and also age particularities of schoolers. In second chapter there are reviewed methods and materials that are used at diploma thesis. In the third chapter there is described an analysis of those profiles, who took part in research.
Key words: games, group work, schoolers, geography, teacher.