Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zentaen_US
dc.contributor.authorMarkelova, Ivonnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:11Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:11Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45249en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12544
dc.description.abstractDiplomdarbs “Didaktiskā spēle lasītprasmes apguvei 1. klasē” veikts ar mērķi noskaidrot didaktisko spēļu ietekmi uz lasītprasmes attīstīšanu latviešu valodas stundās 1. klasē. Diplomdarbs sastāv no 3 daļām. 1. daļā tiek raksturota lasītprasme pedagoģiskajā procesā kā viens no valoddarbības veidiem un lasītprasmes satura un apguves īpatnības jaunākajā skolas vecumā ievērojot latviešu valodas mācīšanas metodiķu un valodnieku D.Lieģenieces, Z.Anspokas, Ā.Ptičkinas, O.Ņesterova u.c. ieteikumus 2. daļā aplūkotas didaktiskās spēles mācību procesā, to funkcijas, iedalījums un analizētas didaktisko spēļu izmantošanas iespējas latviešu valodas stundās lasītprasmes attīstīšanai. 3. daļā analizēts pētījums par didaktisko spēļu izmantošanu lasītprasmes apguvei 1. klasē. Diplomdarba apjoms ir 48 lappuses un pievienoti 29 pielikumi. Darbā izmantoti 50 literatūras avoti. Pedagoģiskajā pētījumā apstiprinājās didaktisko spēļu izmantošanas iespējas lasītprasmes uzlabošanai pamatojoties uz veikto pedagoģisko eksperimentu, kā arī apkopojot skolotāju un skolēnu aptaujas rezultātus.en_US
dc.description.abstractDiploma paper “Didactic game for the acquisition of reading in Grade 1” with the aim to clarify the effects of didactic games for literacy development of Latvian language lessons in Grade 1. Diploma paper consists of three parts. Part 1 is described literacy in the pedagogical process as one of the ways literacy learning content and special features in the latest school age pursuant to the Latvian language teaching methodology and linguistic D.Lieģiniece, Z.Anspoka, Ā.Ptičkina, O.Ņesterova etc. recommendations. Part 2 deals with the didactic games in the learning process, their functions, breakdown and analyze the didactic use of gaming opportunities Latvian language lessons in reading development. Part 3 examines the study of didactic games usage of literacy learning in Grade 1. The amount of the diploma paper is accompanied by 48 pages and 29 appendices. The study uses 50 sources. Pedagogical study confirmed the use of didactic games as possible to improve literacy levels based on its pedagogical experiment, as well as summarizing the teacher and student survey results.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDidaktiskā spēle lasītprasmes apguvei 1. klasēen_US
dc.title.alternativeDidactic Game for the Acquisition of Reading in Grade 1en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record