Ekskursijas izmantošana dabaszinību mācību satura apguvē 1. klasē
Author
Japparova, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Mācību ekskursija ir svarīga mācību procesa organizācijas forma, jo mācību ekskursijas laikā skolēni aktīvi apgūst mācību saturu. Mācību eksursija dod iespēju skolēniem iegūt kombinētas zināšanas par konkrēto mācību saturu. Skolēni ekskursijas laikā mācās novērot. Mācību ekskursija dod iespēju dažādot ikdienas mācību dienu. Mācību ekskursija ir ne tikai mācību, bet arī audzināšanas procesa organizācijas forma. Bet kā jebkurai mācību procesa organizācijas formai, mācību ekskursijai ir savi trūkumi.
Diplomdarba mērķis ir izpētīt mācību ekskursijas organizēšanas un realizēšanas iespējas mācību procesā dabaszinībās 1. klasē un izstrādāt vienas mācību ekskursijas plānu. An educational excursion is an important part of school life, because during an excursion the children actively learn “in the field”. The excursion enables the children to combine the academic with the practical. During the excursion, the children see just what the teacher has been telling them in the classroom. The excursion diversifies their school day. It not only improves the child’s academic knowledge, but also their social interactions. However, excursions have their drawbacks
The objective of this paper is to examine the organisation and realization of the educational excursion in year one and to develop a plan for them.