• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pirmsskolas izglītības programmas realizācija pirmsskolas izglītības grupā ar darba organizācijas modeli "1+2"

Thumbnail
View/Open
299-45387-Radzina_Linda_lr09100.pdf (2.403Mb)
Author
Radziņa, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Pirmsskolas izglītības programmas realizācija pirmsskolas izglītības grupā ar darba organizācijas modeli „1+2”. Radziņa, L., darba vadītāja asoc. profesore Daniela, L. Maģistra darbs sastāv no – 107 lappusēm, ievada, izmantotajiem saīsinājumiem, 6 nodaļām, 15 apakšnodaļām, 14 attēliem, 9 tabulām, secinājumiem, pateicības, izmantotās literatūras saraksta ar 74 avotiem un 13 pielikumiem. Latviešu valodā. Darba mērķis ir izpētīt pirmsskolas izglītības programmas realizāciju pirmsskolas izglītības grupās ar grupas darba organizācijas modeli „1+2”. Darba teorētiskajā daļā tiek analizēta pirmsskolas izglītības programma, tās mērķi un uzdevumi programmas realizācijai, kā arī aprakstīta pirmsskolas izglītības pakalpojuma pieejamība Rīgas pilsētas pašvaldībā un iespējamie alternatīvie izglītības ieguves veidi. Veikta pirmsskolas izglītības kvalitātes rādītāju apkopošana un galveno izpētes kritēriju izstrāde. Noskaidrots, ka, grupas ar darba organizācijas modeli „1+2” ieviešana, pēc darba autores pieredzes, ir risinājums vairāku vadības problēmsituāciju risināšanai. Darba praktiskajā daļā, apzināti izglītības iestāžu vadītāju viedokļi par grupu ar darba organizācijas modeli „1+2”, ieguvumiem, problēmām un to risinājumiem, aptaujāti vecāki par viņu viedokli par viņu bērna pirmsskolas izglītības programmas ieguves kvalitāti ietekmējošiem rādītājiem, salīdzināta ierastā pirmsskolas izglītības grupas un grupas ar darba organizācijas modeli „1+2” sniegtās pirmsskolas izglītības programmas ieguves kvalitāte, izvērtējot pirmsskolēna attīstības rādītājus sociālajā, fiziskajā un psihiskajā jomā, lai pārliecinātos, ka grupā ieviešot darba organizācijas modeli „1+2”, pirmsskolas izglītības iestādē tiek efektīvāk izmantoti resursi un uzlabojas audzēkņu attīstības rādītāji. Atslēgas vārdi: pirmsskolas izglītības programma, pirmsskolas izglītības ieguves veidi, pirmsskolas izglītības pakalpojuma pieejamība, grupas darba organizācijas modelis „1+2”, pirmsskolas izglītības programmas apguves kvalitāte.
 
Realization of pre-school program in groups with organization model "1+2". Radziņa L., magister paper supervisor: assoc. professor Daniela L. Master's thesis consists of 107 pages, introduction, abbreviations, 6 chapters, 15 subchapters, 14 pictures, 9 tables, conclusions, acknowledgments, bibliography of 72 sources and 13 appendices. In Latvian. The aim is to explore realization of the pre-school educational programme in pre-school groups with organization model "1 + 2". In the theoretical part the pre-school programme is analised as well as its goals and objectives of the implementation of the programme are examined, the pre-school service availability in Riga Municipality is described and possible alternative ways of acquiring education are presented. Pre-school education quality indicators for key research and criteria development are implemented. Found that the group with the organization model "1 + 2" according to the author's experience has the solution to management problem solving. The practical part reveals views of heads of educational institutions on a group of organisations with organization model "1 + 2", its benefits, problems and their solutions, parents are interviewed about their views on their child's pre-school education programme quality as well as the usual pre-school groups and groups with organization model "1 + 2" are compared providing pre-school education programmes and assessment of pre-school development indicators in the social, physical and mental conditions, in order to ensure that the group of work organization model "1 + 2" of pre-school education has a more efficient use of resources and improves students' development indicators. Keywords: pre-school education programme, pre-school forms of acquisition of pre-school education service availability, group work organization model "1 + 2", pre-school learning programme quality.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12568
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV