Show simple item record

dc.contributor.advisorGrīnfelds, Andrisen_US
dc.contributor.authorKhait, Hassanen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:15Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45402en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12569
dc.description.abstractDarba mērķis ir izpētīt un noskaidrot, kā skolas vadība, administratīvie darbinieki un atbildīgie par informācijas tehnoloģiju izmantošanu nodrošina IKT prasmju apmācību un mācīšanas procesu darbiniekiem, atbilstošo tehnoloģiju izmantošanas un lietošanas kultūras nodrošināšanai. Pētījumā izmantotas kvalitatīvas un kvantitatīvas metodes, intervēti 5 attiecīgo jomu administratīvie darbinieki un 70 skolotājiem lūgts skaidrot IKT izmantošanas un lietošanas kultūru ikdienā. Pētījuma rezultāti liecina, ka skolas direktors kopā ar atbildīgo IT personu un dažiem administratīvās jomas darbiniekiem atbild par IKT funkcijām, to izmantošanu atbilstoši viņu spējām un prasmēm šajā jomā. Turklāt darbiniekiem būtu nepieciešama papildus apmācība un atbalsts ikdienas IKT izmantošanā un lietošanas kultūrā , to efektīvākai izmantošanai.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to examine the dissemination of technology leadership in school and the role of school administrators, mainly technology coordinators and principals, in ensuring suitable technology culture that facilitates integrating ICT in teaching and learning process. A study case adopted mixed method by interviewing 5 administrators and asking 70 teachers to investigate the outlook of technology culture in the school. Result indicates that technology leadership, delegated by the school principal, is mainly held by technology coordinator along with some technology functions of other administrators in the limit of their technology skills. Furthermore, technology culture lacks from reward and incentives as well as the commitment, support and willingness that impose participants to integrate effectively the ICT.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectIzglītības vadībaen_US
dc.titleCIK LIELĀ MĒRĀ SKOLAS ADMINISTRĀCIJA IETEKMĒ IZGLĪTĪBAS KVALITĀTI AR INFORMĀCIJAS UN KOMUNIKĀCIJAS TEHNOLOĢIJU PALĪDZĪBUen_US
dc.title.alternativeTO WHAT EXTENT SCHOOLS’ ADMINISTRATORS IMPACT THE QUALITY OF EDUCATION THROUGH THE USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIESen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record