Rīgas 10. - 12. klašu skolēnu kavējumu ietekme uz sporta stundu organizāciju
Author
Piļinovičs, Artūrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma – Rīgas 10-12. kl. skolēnu kavējumu ietekme uz sporta stundu organizāciju
Aktualitātes - Šāds maģistra darba tika izvēlēts, jo darba autors strādā ikdienā strādāju ar vidusskolas skolēniem un vēlējos izpētīt, kādi iemesli un kādas vadības funkcijas ietekmē skolēnu neapmeklētību sporta stundās.
Mērķis – Novērtēt Rīgas vidusskolas 10.-12. klašu skolēnu sporta stundu neregulāro apmeklēšanas iemeslu.
Darbs sastāv no divām daļām, teorētiskās un praktiskās.
Teorētiskajā daļa tiek raksturoti vadības stili un vadības funkcijām, skolēnu fiziskās audzināšanas pamatprincipi, kā arī skolēnu motivācija un to veidi, jauniešu vecumposma īpatnības.
Praktiskajā daļā ar aptaujas un intervijas palīdzību tiek analizētas 10.-12. klašu skolēnu viedokļi par skolas vadības organizāciju saistībā ar sporta stundām un dažādu skolas vadību intervija par organizācijas ietekmi uz sporta stundu organizāciju.
Pētījuma rezultātos ieguvu no dažādām Rīgas vidusskolām. Šajās vidusskolās ir dažādas pieejas sakarā ar vadības organizāciju uz sporta stundām. Master of the subject – Riga secondary school 10-12. classes pupil absence impact on organisation of sports
Actualities - The Masters I chose because to work with secondary school pupil on a daily basis and I wanted to explore the reasons for and what management functions affect pupils unattendance sports in hours.
Aim – Evaluate Riga secondary school 10. -12. classes reasons for the sports occasional visiting hours.
The work consists of two parts, theoretical and practical.
Theoretical part is described management styles and control functions, school physical education principles, as well as student motivation and their ways, the peculiarities of the "young people.
In the practice session with surveys and interviews are analysed 10. -12. class pupils think about the organisation in connection with various sports and school management interview about the effects on the organisation of sporting hours.
The results obtained from various secondary schools of Riga. In secondary schools, there are different approaches in the context of the management of sports organisations hours.