Vācu valoda pirmsskolā
Author
Nagliņa, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kanča, Kornēlija
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Anotacija.
Svešvalodas apguvei mūsdienās ir nozīmīga loma. Lai varētu pretendēt un iegūt labu darba vietu, ir jāprot vismaz viena svešvaloda. Ir ieteicams jau agrā bērnībā sākt ar svešvalodu apguvi, lai bērns varētu daudzpusīgi attīstīties un tiktu veicinātas viņa valodas prasmes. Pirmskolā bērniem raksturīga īpašība, saprast tekstu kontekstā, lai nebūtu jātulko katrs vārds. Tieši mazbērna periodā tiek veidota valodas izjūta, kas jau pieaugušiem cilvēkiem nav vairs tik viegli sasniedzama.
Ar agru valodas apguvi bērnus var attīstīt arī psihiski un fiziski visās jomās.
Diplomdarba teorētiskajā daļā tika pētīta un praktiski izvesta pirmskolas vecumam vispiemērotākā metodika un mācīšanas formas, noteikta spēles, uz darbību orientētas nodarbības un bioloģisko faktoru nozīme valodas apguvē.
Praktiskās daļas noteikti uzdevumi, pamatojoties uz teorētisko daļu, tika pārbaudīti reālajā dzīvē, kā rezultātā pierādījās iepriekš izvirzītā hipotēze. Zusammenfassung. Der Fremdsprachenerwerb spielt heutzutage eine wichtige Rolle. Um eine gute Arbeitstelle zu bekommen, muss man wenigstens die Kenntnis einer Fremdsprache besitzen. Es ist empfehlenswert, mit dem Fremdspracherlernen schon in der Kindheit anzufangen, um die Kinder vielseitig zu entwickeln und ihre Sprechfertigkeiten zu fĻrdern. Im Vorschulalter bildet den Kindern die Eigenschaft, eine Fremdsprache so in einem Kontext zu verstehen, dass sie nicht jedes Wort Ņbersetzten mŅssen. Es wird ein SprachgefŅhl, das später bei den Erwachsenen nicht so leicht erreichbar ist, gebildet.
Mit frŅhem Spracherwerb kĻnnen die Kinder auch physisch und psychisch in allen Bereichen entwickelt werden.
Im theoretischen Teil der Diplomarbeit wurde die angeeignete Methodik und Unterrichtsformen fŅr das Vorschulalter geforscht und auch praktisch durchgefŅhrt, die Bedeutung des Spiels und des handlungsorientierten Unterrichts, wie auch die biologischen Voraussetzungen, beim Fremdsprachenerwerb bestimmt.
Im praktischen Teil wurden die gestellten Aufgaben aufgrund des theoretischen Teils durchgefŅhrt und die Hypothese bewiesen.