Show simple item record

dc.contributor.advisorKanča, Kornēlijaen_US
dc.contributor.authorNagliņa, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:37:17Z
dc.date.available2015-03-23T13:37:17Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9375en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12587
dc.description.abstractAnotacija. Svešvalodas apguvei mūsdienās ir nozīmīga loma. Lai varētu pretendēt un iegūt labu darba vietu, ir jāprot vismaz viena svešvaloda. Ir ieteicams jau agrā bērnībā sākt ar svešvalodu apguvi, lai bērns varētu daudzpusīgi attīstīties un tiktu veicinātas viņa valodas prasmes. Pirmskolā bērniem raksturīga īpašība, saprast tekstu kontekstā, lai nebūtu jātulko katrs vārds. Tieši mazbērna periodā tiek veidota valodas izjūta, kas jau pieaugušiem cilvēkiem nav vairs tik viegli sasniedzama. Ar agru valodas apguvi bērnus var attīstīt arī psihiski un fiziski visās jomās. Diplomdarba teorētiskajā daļā tika pētīta un praktiski izvesta pirmskolas vecumam vispiemērotākā metodika un mācīšanas formas, noteikta spēles, uz darbību orientētas nodarbības un bioloģisko faktoru nozīme valodas apguvē. Praktiskās daļas noteikti uzdevumi, pamatojoties uz teorētisko daļu, tika pārbaudīti reālajā dzīvē, kā rezultātā pierādījās iepriekš izvirzītā hipotēze.en_US
dc.description.abstractZusammenfassung. Der Fremdsprachenerwerb spielt heutzutage eine wichtige Rolle. Um eine gute Arbeitstelle zu bekommen, muss man wenigstens die Kenntnis einer Fremdsprache besitzen. Es ist empfehlenswert, mit dem Fremdspracherlernen schon in der Kindheit anzufangen, um die Kinder vielseitig zu entwickeln und ihre Sprechfertigkeiten zu fĻrdern. Im Vorschulalter bildet den Kindern die Eigenschaft, eine Fremdsprache so in einem Kontext zu verstehen, dass sie nicht jedes Wort Ņbersetzten mŅssen. Es wird ein SprachgefŅhl, das später bei den Erwachsenen nicht so leicht erreichbar ist, gebildet. Mit frŅhem Spracherwerb kĻnnen die Kinder auch physisch und psychisch in allen Bereichen entwickelt werden. Im theoretischen Teil der Diplomarbeit wurde die angeeignete Methodik und Unterrichtsformen fŅr das Vorschulalter geforscht und auch praktisch durchgefŅhrt, die Bedeutung des Spiels und des handlungsorientierten Unterrichts, wie auch die biologischen Voraussetzungen, beim Fremdsprachenerwerb bestimmt. Im praktischen Teil wurden die gestellten Aufgaben aufgrund des theoretischen Teils durchgefŅhrt und die Hypothese bewiesen.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVācu valoda pirmsskolāen_US
dc.title.alternativeGerman Language at Preschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record