Mūzikas iespēju izmantošana sociālpedagoģiskajā darbībā bērnu un jauniešu centrā "Imanta"
Author
Špunders, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gulbis, Jānis
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Jānis Špunders
Darba tēma: Mūzikas iespēju izmantošana sociālpedagoģiskajā darbībā Bērnu un Jauniešu centrā „Imanta”
Darba zinātniskais vadītājs: lektors Jānis Gulbis
Darba mērķis: Izzināt mūzikas iespēju izmantošanu sociālpedagoģiskajā darbībā Bērnu un Jauniešu centrā „Imanta”
Darba struktūra: 4 nodaļas, 27 apakšnodaļas, literatūras un imantoto avotu saraksts, nobeigums, 5pielikumi.
Darba rezultāti:empīriskajā pētījumā tika noskaidrota bērnu un jauniešu attieksme pret mūziku un izpratne par klasisko mūziku. Tika novērota pielietota mūzikas iespēju izmantošana sociālpedagoģiskajā darbībā. Tika veikta gadījuma analīze un eksperta atzinums.
Atslēgas vārdi:
•Bērnu un Jauniešu centrs „Imanta” - domes izveidota interešu izglītības izveidota iestāde, kuras mērķis ir atbilstoši katra audzēkņa vecumam un vajadzībām nodrošināt iespējas attīstīt savu garīgo un fizisko potenciālu, lai veidotos par patstāvīgu un vispusīgi attīstītu personību.
•Mūzikas izmantošanas iespējas – pieejamība, interese un nodarbošanās ar mūziku.
•Mūzikas terapija - ir mūzikas zinātnisks pielietojums terapeitiskiem nolūkiem (6)
•Sociālpedagoģiskā darbība - darbības, kuras laikā sociālais pedagogs diagnosticē bērnu un jauniešu socializācijas grūtības un problēmas, kā arī esošo sociālo risku ietekmi uz viņu pilnvērtīgu integrēšanos sabiedrībā un dzīves prasmju apguvē, prognozējot socializācijas procesa kvalitāti ģimenēs ar bērniem un jauniešiem, kā arī citās formālajās un neformālajās sociālajās struktūrās, plānojot un īstenojot konkrētas sociālpedagoģiskās darbības virzienus bērnu un jauniešu tiesību aizsardzības un resocializācijas jomā, koordinējot starpinstitucionālo sadarbību sociālpedagoģisko uzdevumu risināšanā, veicot regulāru preventīvo darbu. Author: Jānis Špunders
Theme: The ways of usage of music in social educational work in children and youth centre “Imanta”
Scientifical mentor: Lector Janis Gulbis
Aim: to find out the ways of usage of music in social educational work in children and youth centre “Imanta”
Structure: 4 parts, 27 sections, reference list, conclusion, 5 added materials
Results: In the empiric research children’s attitude to music and understanding of classical music was found out. The ways of using music in social educational work was observed and practised. There were the analysis of situation and expert opinion made.
Key word:
•Children and youth centre “Imanta”
•Musical therapy
•The ways of music can be used
•Social educational work