Show simple item record

dc.contributor.advisorNečvaļs, Nikolajsen_US
dc.contributor.authorKoteļņikovs, Aleksejsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:45:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:45:49Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11210en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12820
dc.description.abstractNav tādu vadītāju, kuri nelauzītu savu prātu par to, kā motivēt savus darbiniekus un likt viņiem cītīgi veikt savus pienākumus, strādāt radoši un ar sparu. Bet, diemžēl šis visvairāk apspriestais jautājums tā arī nav radis izsmeļošu atbildi. Piekrītot vienai no cilvēku resursu vadības aksiomām, „darbinieks un darba devējs – līdzvērtīgi partneri, kuriem ir savi mērķi”, jāsecina, ka cilvēks strādā, lai apmierinātu savas vajadzības, t.i., ja būs motīvs. Nezinot darbinieka mērķus – bezjēdzīgi izstrādāt viņam motivācijas sistēmu. Lielākā daļa vadītāju, neiedziļinoties teoriju sīkumos, kļūdaini uzskata, ka cilvēks strādā tikai naudas dēļ. Katram uzņēmumam vajadzētu novērtēt, cik efektīva ir uzņēmuma personāla motivācijas sistēma. Pētījuma objekts ir SIA „Vision Express Baltija”. Darba mērķis ir novērtēt Vision Express darbinieka stimulēšanas pieeju, uzdevums ir izskatīt un izanalizēt motivācijas situāciju šajā uzņēmumā, ka arī iepazīties ar to ekonomisko stāvoklī Latvijas tirgū. Projektā daļā tiek piedāvāts motivācijas paaugstināšanas modelis Vision Express piemērā, kurš derēs arī citiem uzņēmumiem. Studiju darbā ir izmantotas tabulas, attēli. Informācijas avoti ir žurnāli, mācību līdzekļi un interneta resursi, kuri apkopoti izmantotās literatūras sarakstā. Studiju darbam ir gan praktiska gan teorētiskā nozīme, tas ietver daudz informācijas, kas var būt noderīga dzīvē.en_US
dc.description.abstractIt has always been a challenge for a company director to motivate personnel, raise productivity and install a good working atmosphere favourable for creativity. Nevertheless this issue has not received a valuable solution yet. According to a personnel management governing principle, ‘the employer and the employee are equal partners whose aims differ’. Consequently man works to fulfil his/her needs that is if he/she feels motivated. Hence the importance to know the employee’s motivation. A lot of employers consider money the unique motivation. Nevertheless it’s crucial for an enterprise to evaluate the efficiency of the personnel motivation system. The goal of our study is to evaluate and analyse the means if stimulation and motivation situation in Vision Express Baltija joint venture and it’s economical situation in Latvia. In this study we will propose motivation raising solutions that can be applied to Vision Express in particular and any enterprise in general. We’ve used tables and images in this study. We’ve used magazines, manuals and web resources indicated in bibliography. The study has both practical and theoretical importance and contains solutions applicable to real life.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleEkonomiski statistiska analīze un optimāla personāla vadībaen_US
dc.title.alternativeEconomic Statistical Analysis and Optimum Personnel Managementen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record