Show simple item record

dc.contributor.advisorJēkabsone, Sandraen_US
dc.contributor.authorĀbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:00Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:00Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21918en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12889
dc.description.abstractMaģistra darba „Latvijas apģērbu ražošanas nozares konkurētspēja” mērķis ir,pamatojoties uz statistikas datiem un ekspertu intervijās iegūtās informācijas, veikt Latvijas apģērbu ražošanas nozares analīzi, izvērtēt tās konkurētspēju, kā arī noteiktnozares uzņēmumu konkurētspējīgās priekšrocības un trūkumus. Maģistra darbs sastāv no konkurētspējas teorētiskās literatūras apkopojuma, analīzei pielietotās metodoloģijas apraksta un pētījumu rezultātu apkopojuma. Darba rezultāti sniedz būtisku ieskatu Latvijas apģērbu ražošanas nozarē, šī brīža situācijā tirgū, kā arī konkurences stāvoklī. Pētījuma rezultāti parāda, ka apģērbu ražošanas nozares konkurētspējīgās priekšrocības veidojošie faktori ir precīzās piegādes, īsā laika periodā, kvalitātes atbilstība Eiropas prasībām, profesionāls darbaspēks, ilgtermiņa kontakti ar pircējiem, atbilstoša cena. Maģistra darba apjoms ir 89 lpaspuses, darbā ir iekļautas 20 tabulas un 19 attēli. Atslēgvārdi: konkurētspēja, konkurētspējīgās priekšrocības, apģērbu ražošanas nozare, radošās industrija.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Master’s paper ‘Competitiveness of Latvian clothing industry’ is to make analysis of Latvian clothing industry, to appraise the competitiveness of that as well as to define priorities and lacks for companies’s competitiveness of clothing industry by statistics data and an information from interviews with experts. Master’s paper consists of summary of theoretical literatur about competitiveness, description of used methodology and summary of results from the research. The results of research gives insight about Latvian apparel industry, the market situation and competitiveness. The results shows that the competitve advantage of Latvian apparel industry are prompt delivery, within a short period of time, professional workforce, quality compliance with the requirements of European Union, long-term contact with customers and the appropriate price. The size of Master’s paper is 89 pages, in paper are included 20 tables and 19 pictures. Key words: compititiveness, competitive’s privileges, clothing industry, creative industries.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleLatvijas apģērbu ražošanas nozares konkurētspējaen_US
dc.title.alternativeCompetitiveness of Latvian clothing industryen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record