Show simple item record

dc.contributor.advisorBrēķis, Edgarsen_US
dc.contributor.authorGaravskis, Sergejsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:00Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:00Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22304en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12891
dc.description.abstractMaģistra darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek apskatīta strukturēto produktu būtība, un atšķirīgas iezīmes. Otrā nodaļā tika izanalizētas strukturēto produktu izmantotas stratēģijas, balstoties uz Šveices strukturēto produktu asociācijas piedāvātu produktu klasifikāciju. Trešajā nodaļā tika veikta iepriekšējas nodaļās apskatīto instrumentu vērtības analīze. Atšķirīgo strukturēto produktu salīdzināšanas iespējai, tika uzkonstruētas 5. gadu parādzīmes, ar vienādiem sākotnējiem datiem. Pēc veiktas rezultātu analīzes, produktu cenu novērtēšanai tika izmantota Monte Karlo scenāriju simulācija.en_US
dc.description.abstractThe developed work consists of three parts. The first part examines the structured financial products nature and distinctive characteristics. In second section structured products strategies are analyzed and compare, based on Swiss Structured Products Association product classification. The third chapter evaluate structured financial products prises in 5y time horizon. Following the results of the performed analysis, were analyzed different strategies with Monte Carlo simulation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleStrukturētie finanšu produktien_US
dc.title.alternativeStructured financial productsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record