Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorStūrmanis, Kasparsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:03Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:03Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other25615en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12920
dc.description.abstractBakalaura darbs ir izstrādāts par tēmu „Saku Metall sadales analīze” un tā mērķis ir novērtēt sadales un sadales kanālu organizatoriskos un lēmumu pieņemšanas procesus a/s „Saku Metall” kā no teorētiskā, tā no praktiskā aspekta. Darba teorētiskajā daļā sniegts ieskats sadales un sadales kanālu definīcijās un jēdzienos, pievēršot uzmanību sadales kanāla pamatuzdevumiem un funkcijām, kā arī dažādu autoru formulējumiem par to, kas uzņēmumā ir sadale. Darba praktiskajā daļā tiek analizēts uzņēmuma „Saku Metall” sadales kanāls un tā struktūra, kā arī ar to saistītie procesi un lēmumi uzņēmumā. Sadales analīzes rezultātā tiek noskaidrotas uzņēmuma priekšrocības un trūkumi attiecībā uz sadales kanālu vadīšanu, loģistikas un mārketinga organizāciju, mērķiem un uzdevumiem. Pirmajā daļā sniegts ieskats sadales teorētiskajos aspektos un jēdzienos, dažādu autoru definīcijās. Nodaļas mērķis ir izvērtēt dažādu autoru sniegtās definīcijas, analizēt atšķirības un sniegt vērtējumu sadales teorētiskajiem aspektiem. 2. un 3.nodaļa veltīta uzņēmuma „Saku Metall” sadales kanālu analīzei. Nodaļās analizēti „Saku Metall” mārketinga un loģistikas darbības mērķi un uzdevumi, sadales kanāla līmenis, sadales kanāla organizēšana un lēmumu pieņemšana. Sadales kanālu analīzē izmantota nepublicētā informācija par uzņēmuma darbību, ko autors ieguvis intervējot „Saku Metall” departamentu direktorus. Darbā veiktajam pētījumam ir analītisks raksturs un tā ietvaros autors izsaka daudzus un dažādus pieņēmumus, kā arī secinājumus par dažādiem uzņēmumā notiekošiem procesiem. Tāpat autors veicis esošo „Saku Metall” sadarbības partneru un klientu aptauju, lai noskaidrotu to vērtējumu attiecībā uz sadali raksturojošiem rādītājiem. Neskatoties uz to, ka darbā apskatīta viena uzņēmuma sadales kanālu darbība, darbs aptver plašus autora komentārus un analīzi dažādiem teorētiskiem, praktiskiem un vispārīgiem pieņēmumiem par sadales darbības principiem, uzdevumiem un aspektiem. Kopējais darba apjoms: 69 lpp., 13 att., 11 tab.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor paper is written on the theme „Analyses of “Saku Metall” distribution. The aim of this paper is to evaluate distribution and distribution channel organizational and decision processes at the Joint Stock Company „Saku Metall” as from theoretical, as from practical view. In the theoretical part of this paper is given an overview of distribution and distribution channel definitions and meanings, paying additional attention to the tasks, goals and functions of distribution, as well to the different definitions of distribution. In the practical research part of this paper an analyses of „Saku Metall” distribution channel and structure is carried out, as well with distribution associated processes and decision at the company. As a result of distribution analyses author finds out opportunities and shortages that refer to distribution channel management, organization of marketing and logistics, goals and tasks. In the first part is given a review of distribution theoretical aspects and meanings, various author definitions. The goal of the first part is to assess the various definitions, to analyse differences and to offer evaluation to the theoretical aspects of distribution. The 2nd and 3d part is devoted to analyses of distribution channels for Joint Stock Company “Saku Metall”. 2nd and 3d parts cover analyses of “Saku Metall” marketing and logistics operational goals, the level of distribution channel, organization and decision taking about distribution channels. In the analysis of distribution channel author uses various unpublished information about operations of company, that he has acquired by interviewing top management of the company. The nature of research is analytical and more qualitative, than quantitative. Throughout the paper author states various assumptions, as well conclusions about various processes and operations in the company. In the paper author presents a poll, where he interviews the top clients and partners of the company, to find out their valuations of “Saku Metall” distribution channel organization. Despite the fact, that throughout the paper is analysed one company, paper includes wide author’s comments and analyses of various theoretical and practical assumptions about distribution channel principles, tasks and aspects.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleA/S „SAKU METALL” sadales analīze.en_US
dc.title.alternative„SAKU METALL” distribution analysis.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record