Iepakojuma nozīme uzņēmējdarbībā.
Автор
Saulītis, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2008Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt iepakojuma nozīmi uzņēmējdarbībā. Bakalaura darbs satur 64 lpp. (bez pielikumiem), 3 tabulas un 22 attēlus.
Darba pirmajā nodaļā apskatīta iepakojuma nozīme mārketingā. Otrā nodaļa veltīta iepakojuma raksturlielumiem. Trešajā nodaļā autors apskata ar iepakojuma nozari saistīto likumdošanu un organizācijas. Ceturtajā nodaļā analizēti pētījuma rezultāti. Pētījums veikts ar anketēšanas metodi, aptaujājot pārtikas ražošanas uzņēmumu mārketinga speciālistus.
Rezultāti norāda iepakojuma lomu komunikācijā ar pircēju un pārdošanas apjomu izmaiņās.
Tālāk seko autora secinājumu un priekšlikumu apraksts.
Darbs var tikt izmantots, lai uzzinātu mārketinga speciālistu viedokli par iepakojuma lomu mārketingā, kā arī veidojot iepakojuma dizainu. The bachelor’s paper is to study importance and significance of packing in entrepreneurship.
The objective of the paper is to explore characteristics of packing and to carry out questionnaireing in order to clarify and analyze the major factors in creation of packing.
In the bachelor’s paper the impact of packing in marketing is described and characteristics of packing are dedicated.
Author explores existing legislation related to packing industry and organizations involved.
The research is carried out with questionnaire method, carrying out the survey among marketing experts within the food industry.
The results indicate the role of packing in the communication process with consumer and in changes of sales capacity.
The bachelor’s paper can be used in order to find out marketing experts opinionon the role of packing in marketing.