Viesnīcu ķēdes Reval Hotels attīstības iespējas Latvijā
Author
Pešikas-Pētersone, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Sproģe, Ilze
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir, izanalizējot esošo situāciju ienākošā tūrisma jomā tieši Rīgā, noteikt, vai viesnīcu tīklam Reval Hotels ir jāatver vēl vienu viesnīcu Rīgā. Darbā izmantotā informācija iegūta intervējot uzņēmuma darbiniekus, analizējot uzņēmuma iekšējos nepublicētos informatīvos materiālus, masu mēdijos publicētos materiālus, dažādus reklāmas materiālus un interneta mājas lapas. Teorētiskā daļa iegūta no dažādu autoru darbiem. Darbs sastāv no Reval Hotels raksturojošām iezīmēm un ķēdes attīstības vēstures, viesnīcu vispārīga raksturojuma, mārketinga darbības Reval Hotels ķēdes viesnīcās, kā arī produkta pilnveidošanās iespējām. Darba nobeiguma daļā izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Darbs sastāv no 6 nodaļām, kopējais lapu skaits 100, darbā ietverti 20 attēli, 9 tabulas un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketings, servisa politika, tirgus segmentēšana, cenu veidošana, tūrisms, viesmīlība, viesu izmitināšana, konferences, pasākumi, attīstība. The objective of this paper is to research the current tourism and hospitality market in Riga region and develop suggestions; in the mean time a necessity of opening another hotel for Reval Hotels in Riga will be analyzed. During the research, information was obtained through employee interviews, by analyzing unpublicized inbound information materials, publications in mass media, various advertisements, and internet resources. Theoretical information was acquired from works of various authors. Bachelor’s Degree Paper consists of individual characteristics of Reval Hotels business, historical information, general description, marketing tendencies of the hospitality chain, as well as product improvement opportunities. Last part of the thesis offers conclusions and suggestions for further business activities of Reval Hotels chain. Thesis consists of 6 chapters, 100 total pages, including 20 illustrations, 9 tables, and 2 appendixes. Key words: marketing, service policy, market segmentation, price formation, tourism, hospitality, accommodation, conferences, events, development.