• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Viesnīcu ķēdes Reval Hotels attīstības iespējas Latvijā

Thumbnail
Открыть
303-26598-Pesikas_Petersone_Inga_ekon030334.pdf (1.198Mb)
Автор
Pešikas-Pētersone, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Sproģe, Ilze
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba mērķis ir, izanalizējot esošo situāciju ienākošā tūrisma jomā tieši Rīgā, noteikt, vai viesnīcu tīklam Reval Hotels ir jāatver vēl vienu viesnīcu Rīgā. Darbā izmantotā informācija iegūta intervējot uzņēmuma darbiniekus, analizējot uzņēmuma iekšējos nepublicētos informatīvos materiālus, masu mēdijos publicētos materiālus, dažādus reklāmas materiālus un interneta mājas lapas. Teorētiskā daļa iegūta no dažādu autoru darbiem. Darbs sastāv no Reval Hotels raksturojošām iezīmēm un ķēdes attīstības vēstures, viesnīcu vispārīga raksturojuma, mārketinga darbības Reval Hotels ķēdes viesnīcās, kā arī produkta pilnveidošanās iespējām. Darba nobeiguma daļā izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Darbs sastāv no 6 nodaļām, kopējais lapu skaits 100, darbā ietverti 20 attēli, 9 tabulas un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketings, servisa politika, tirgus segmentēšana, cenu veidošana, tūrisms, viesmīlība, viesu izmitināšana, konferences, pasākumi, attīstība.
 
The objective of this paper is to research the current tourism and hospitality market in Riga region and develop suggestions; in the mean time a necessity of opening another hotel for Reval Hotels in Riga will be analyzed. During the research, information was obtained through employee interviews, by analyzing unpublicized inbound information materials, publications in mass media, various advertisements, and internet resources. Theoretical information was acquired from works of various authors. Bachelor’s Degree Paper consists of individual characteristics of Reval Hotels business, historical information, general description, marketing tendencies of the hospitality chain, as well as product improvement opportunities. Last part of the thesis offers conclusions and suggestions for further business activities of Reval Hotels chain. Thesis consists of 6 chapters, 100 total pages, including 20 illustrations, 9 tables, and 2 appendixes. Key words: marketing, service policy, market segmentation, price formation, tourism, hospitality, accommodation, conferences, events, development.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12974
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV