Show simple item record

dc.contributor.advisorZelgalvis, Elmārsen_US
dc.contributor.authorJirgensone, Guntaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:09Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:09Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other26981en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/12981
dc.description.abstractMaģistra darba tēma „Patēriņa kredīta tirgus attīstība un ietekme uz ekonomisko situāciju Latvijā”. Šajā darbā apskatīta patēriņa kredītu pieprasījuma, piedāvājuma un cenu attīstība no 2004. līdz 2009. gada 1. ceturksnim, noskaidroti patēriņa kredītu nodrošinājuma, termiņu un kredītu kvalitātes struktūra, kā arī analizētas patēriņa kredītu un mājsaimniecību noguldījumu procentu likmju izmaiņas. Darbā rezultātā tika izpētīta Latvijas patēriņa kredīta tirgus dinamika, apzinātas kreditēšanas problēmas un piedāvāti priekšlikumi to risināšanai. Galvenie iegūtie secinājumi norāda uz nepieciešamību pastiprinātu uzmanību veltīt banku finansēšanas uzraudzībai, vienoties par kopēju finanšu dalībnieku finansēšanas vadlīnijām, kā arī mainīt iedzīvotāju nostāju pret kredītu izmantošanu – veicināt kapitāla uzkrāšanu, nevis tūlītēju patēriņu.en_US
dc.description.abstractThe theme of this master’s degree is "Development of the consumer credit market and its influence on the economic situation in Latvia". The thesis looks at credit demand, offer and cost development from 2004 to the 1st quarter of 2009, establishes the structure of consumer credit provision, time-lines and quality, as well as analysing changes in interest rates for consumer credit and personal deposits. As a result of this work the dynamics of the Latvian consumer credit market was analysed, problems pinpointed and recommendations proposed for their solution. The main conclusions point to a necessity for more intense bank financing surveillance, agreement on common guidelines for financing of financial players, as well as a change in society’s attitude towards loans – stimulate capital accumulation, rather than instant consumption.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titlePatēriņa kredīta tirgus attīstība un ietekme uz ekonomisko situāciju Latvijāen_US
dc.title.alternativeDevelopment of the Consumer Credit Market and its Influence on the Economic Situation in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record