Show simple item record

dc.contributor.advisorGutkins, Aleksandrsen_US
dc.contributor.authorRabinoviča, Aļinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:12Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:12Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30876en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13014
dc.description.abstractMaģistra darbs ir uzrakstīts par tēmu „Mārketinga stratēģijas izstrāde AS pārdošanas palielināšanas nolūkā”. Tas ir veltīts Latvijas alus tirgus izpētei un AS „Aldaris” esošās mārketinga stratēģijas analīzei ieteikumu izstrādei tās pilnveidošanai. Maģistra darbā aplūkoti sekojoši jautājumi: •mūsdienu mārketinga instrumenti kā uzņēmuma tirdzniecības stratēģijas elements; •reklāmas īpatnības un tās veidi; •pieejas reklāmas budžeta noteikšanai; •Latvijas reklāmas tirgus; •Latvijas alus tirgus ražotāji; •AS „Aldaris” darbība un tās ietekmējošie faktori; •AS „Aldaris” mārketinga stratēģija. Risināti sekojoši uzdevumi: •mūsdienu mārketinga instrumentu analīze; •reklāmas veidu klasifikācija un salīdzinošā analīze; •reklāmas budžeta jēdziena un pieeju tā noteikšanai izpēte; •Latvijas reklāmas tirgus analīze; •Latvijas alus tirgus un AS „Aldaris” darbības izpēte; •AS „Aldaris” mārketinga stratēģijas novērtējums. Maģistra darbs sastāv no 97 lappusēm. Tas satur 25 tabulas un 19 attēlus.en_US
dc.description.abstractThe subject of master’s paper is „Marketing Strategy Development, Aimed at the Increase of Sales of JSC”. It is devoted to the investigation of Latvian beer market and the analysis of the existing strategy of JSC “Aldaris” in order to work out resomendations to improve it. The following questions are considered in the master’s paper: •Modern marketing tools as an element of trade strategy of a company; •Particularities and kinds of advertisements; •Approaches to the determination of advertisement budget; •Latvian advertisement market; •Latvian beer manufacturers; •JSC „Aldaris” activity and influencing factors; •JSC „Aldaris” marketing strategy. The following tasks are solved: •The analysis of modern marketing tools; •Classification and comparative analysis of kinds of advertisements; •Research of advertisement budget concept and approaches to its determination; •Analysis of Latvian advertisement market; •Investigation of Latvian beer market and JSC „Aldaris” activity; •Evaluation of JSC „Aldaris” activity. The master’s paper consists from 97 pages and contains 25 tables and 19 figures.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleMārketinga stratēģijas izstrāde AS "Aldaris" pārdošanas palielināšanaen_US
dc.title.alternativeMarketing Strategy Development, Aimed at the Increase of JSC "Aldaris"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record