Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūzs, Kārlisen_US
dc.contributor.authorGarkuls-Gurevičs, Viktorsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:14Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other31841en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13037
dc.description.abstractPēdējos gados Latvijā notiek ievērojama reklāmas attīstība, kas ir saistīta gan ar Latvijas reklāmas speciālistu profesionalitātes pieaugumu, gan ar viņu talantu un arī radošu potenciālu. Reklāmai ir viena no svarīgākajām lomām preču un pakalpojumu popularitātes veicināšanā un to virzīšanā tirgū. Reklāmas tēma ir aktuālā, jo reklāmas tirgus ļoti strauji attīstās, parādās jaunie reklāmas veidi, paaugstinās reklāmas efektivitāte, palielinās arī nepieciešamība pēc reklāmas, bet Latvijas reklāmas tirgus salīdzinājumā ar lielāko Eiropas valstu reklāmas tirgu, nav pilnībā attīstīts, ko kavē daudzi faktori. Galvenais darba uzdevums ir izpētīt reklāmas attīstību Latvijā un salīdzināt to ar Eiropas valstu reklāmas tirgu. Pētījuma rezultātā autors secinājis ka reklāmas tirgus Latvijā atpaliek no tendencēm pasaulē, kas kavē attīstību un konkurētspēju. Latvijā pietrūkst kvalificēto speciālistu reklāmas jomā, kas neļauj ievest jaunākus reklāmas veidus un inovācijas reklāmas materiālu ražošanā.en_US
dc.description.abstractAdvertisement market develops in last years in Latvia. It is connected with increase of professionalism of experts in advertisement. Advertising has one of the most important roles in increase of popularity of products and services and their advancement on the market. The advertising subject is actual as the advertising market develops very quickly, there are new kinds of advertising, the advertising efficiency raises, and necessity for advertising grows. But on-comparison with the market of Europe, the advertising market in Latvia is not completely developed that many factors brake. The main task of the work is to study the advertising market in Latvia and to compare it to the advertising market in Europe. As a result of research the author confirms that the advertising market in Latvia lags behind tendencies in the world that development and competitiveness brakes. In Latvia there are no qualified experts in the field of advertising that does not give the chance to enter the newest kinds of advertising and an innovation in manufacture of advertising materials.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleReklāmas tirgus Latvijāen_US
dc.title.alternativeAdvertisement Market in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record