Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorVītola, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:20Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:20Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36036en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13100
dc.description.abstractBakalaura darbs ir par uzņēmuma darbību ietekmējošiem faktoriem - uzņēmuma vidi un mārketingu. Autore izvirzīja darba mērķi - izpētīt SIA „Būvfirma Vītols“ darbības vidi un izstrādāt ieteikumus darbības uzlabošanai. Darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, pielikumiem un izmantotās literatūras un avotu saraksta. 1. nodaļā ir aprakstīti teorētiskie jautājumi un statistiskie dati, kas saistīti ar būvniecības nozari un tās elementiem, 2. nodaļā ir aprakstīta teorētiskie jautājumi par uzņēmuma vidi un mārketingu, 3. nodaļa ir par uzņēmuma SIA „Buvfirma Vītols” darbību un uzņēmuma vides faktoru raksturojumu un 4. nodaļa ir SIA „Būvfirma Vītols“ vadītāju pētījums, ar kura palīdzību autore vēlējusies noskaidrot, kādi ir SIA „Būvfirma Vītols” plusi un mīnusi darbojoties konkrētajā vidē. Darba apjoms ir 91 lpp, bez pielikuma, izmantoti 20 literatūras avoti. Darbam ir trīs pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor’s paper is about the factors whitch influence the companie`s activity profile. The author set the target of the paper – to study and understand basic principles of “Būvfirma Vītols” LTD internal and external environment. The paper is composed of the Introduction, 4 Chapters, Conclusions and Proposals, Annex and Bibliography. Chapter 1 describes theoretical issues related to the building department and its components, Chapter 2 covers internal and external environment in the company and marketing, Chapter 3 is about internal and external environment in the company, including information about the company, personnal and product, observations about environmental factors and description about possibilities and dangers, Chapter 4 is the research of “Būvfirma Vītols” LTD marketing activity. The volume of the paper is 91 pages, without Annexes, 20 literature sources are used. The paper has three Annexes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA "Būvfirma Vītols" darbības raksturojums.en_US
dc.title.alternativeLtd "Būvfirma Vītols" activity profile.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record