dc.contributor.advisor | Krūmiņa, Ausma | en_US |
dc.contributor.author | Vītola, Līga | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:46:20Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:46:20Z | |
dc.date.issued | 2008 | en_US |
dc.identifier.other | 36036 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13100 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darbs ir par uzņēmuma darbību ietekmējošiem faktoriem - uzņēmuma vidi un
mārketingu. Autore izvirzīja darba mērķi - izpētīt SIA „Būvfirma Vītols“ darbības vidi un
izstrādāt ieteikumus darbības uzlabošanai. Darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, secinājumiem un
priekšlikumiem, pielikumiem un izmantotās literatūras un avotu saraksta. 1. nodaļā ir aprakstīti
teorētiskie jautājumi un statistiskie dati, kas saistīti ar būvniecības nozari un tās elementiem, 2.
nodaļā ir aprakstīta teorētiskie jautājumi par uzņēmuma vidi un mārketingu, 3. nodaļa ir par
uzņēmuma SIA „Buvfirma Vītols” darbību un uzņēmuma vides faktoru raksturojumu un 4.
nodaļa ir SIA „Būvfirma Vītols“ vadītāju pētījums, ar kura palīdzību autore vēlējusies noskaidrot,
kādi ir SIA „Būvfirma Vītols” plusi un mīnusi darbojoties konkrētajā vidē. Darba apjoms ir 91
lpp, bez pielikuma, izmantoti 20 literatūras avoti. Darbam ir trīs pielikumi. | en_US |
dc.description.abstract | The Bachelor’s paper is about the factors whitch influence the companie`s activity profile.
The author set the target of the paper – to study and understand basic principles of “Būvfirma
Vītols” LTD internal and external environment. The paper is composed of the Introduction, 4
Chapters, Conclusions and Proposals, Annex and Bibliography. Chapter 1 describes theoretical
issues related to the building department and its components, Chapter 2 covers internal and
external environment in the company and marketing, Chapter 3 is about internal and external
environment in the company, including information about the company, personnal and product,
observations about environmental factors and description about possibilities and dangers, Chapter
4 is the research of “Būvfirma Vītols” LTD marketing activity. The volume of the paper is 91
pages, without Annexes, 20 literature sources are used. The paper has three Annexes. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | SIA "Būvfirma Vītols" darbības raksturojums. | en_US |
dc.title.alternative | Ltd "Būvfirma Vītols" activity profile. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |