Jauns lauku tūrisma produkts un tā pilnveidošanas iespējas
Author
Vārna, Madars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir „Jauns lauku tūrisma produkts un tā pilnveidošanas
iespējas”. Darbs sastāv no 3 daļām: teorētiskās daļas, pētījumu un praktiskās daļas.
Teorētiskajā daļā atspoguļots jauna produkta jēdziens un stratēģijas, izpētītas jauna produkta izstrādāšanas un attīstīšanas stratēģija, apskatīti preces dzīves cikla posmi, detalizētāk izanalizējot ieviešanas posmu un tā nozīmīgumu uzņēmumā, ieviešot jaunu produktu.
Pētījumu daļa iepazīstina ar lauku tūrismu Latvijā ar lauku tūrisma produkta īpatnībām, kā arī tiek apskatītas tūrisma pilnveidošanas iespējas Latgales reģionā.
Praktiskajā daļā tiek izstrādāts jauns tūrisma produkts, tiek apskatīti potenciālie klienti un esošie konkurenti, novērtēti uzņēma potenciālie attīstības ceļi, izanalizēta kopējā tirgus attīstība. Tiek sniegta pamatinformācija par uzņēmumu un tā projektu.
Bakalaura darbs sastāv no 63 lapaspusēm. Darba uzskatāmībai tajā iekļautas 7 tabulas, 4 attēli, 1 formula. Bakalaura darba izstrādē autors izmantojis 24 literatūras avotus, t.sk. interneta avotus. The topic of the bachelor work is ’’New rural tourism product and it’s development possiblites .’’ bachelor work contains three details: academic description, research and practical description.
The academic descriptions reflex the new product idea and development strategy, explore the new product manufacture and germination strategy, and inspect product life – history teams, particularly test implementation procedure and materially level in the company adoption new product.
Research description tells about rural tourism in Latvia and rural tourism product specific factor, and has looked tourism development possiblites in Latgale.
In practical part will be make, a new tourism product, and has looked those potential customer and existent concurrent, to rate at company potential developmental way, to analyse total market evolution. To proved information about company and new product.
The bachelor’s degree component by 63 pages, includes 7 charts, 3 illustrations, and, one formulas. Bachelor work development author used 24 bibliographies, inter alias internet lists.