Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorZotovs, Dmitrijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:26Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:26Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4077en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13170
dc.description.abstractŠajā darbā tika izpētīta un aprakstīta SIA “CIDO GRUPA” korporatīvā tēla veidošana starptautiskajā un vietējā līmenī, ņemot vērā Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā jautājuma aktualitāti un, tā rezultātā, esošo uzņēmumu attīstības pastiprināšanos Latvijas tirgū. Šī darba mērķis bija izprast korporatīvā tēla veidošanas būtību. Izpētīt un analizēt SIA “CIDO GRUPA” darbību korporatīva tēla veidošanā. Par pamatu korporatīva tēla veidošanai SIA „CIDO GRUPA” izmanto mātes uzņēmuma “Danish Brewery Group” principus. Salīdzināt to ar tuvāko konkurentu pieredzi un izstrādāt priekšlikumus SIA “CIDO GRUPA” pozitīva korporatīvā tēla izveidošanai. Darba izstrādāšanas gaitā tika detalizēti izpētīts un aprakstīts SIA “CIDO GRUPA” korporatīvā tēla veidošanas process un uzturēšanai veiktie pasākumi. Salīdzinošai analīzei izvēlēts uzņēmums A/S “GUTTA”; veikta “CIDO GRUPA” un A/S “GUTTA” tēla uzlabošanas pasākumu salīdzināšana; kā arī izstrādāti priekšlikumi SIA “CIDO GRUPA” tālākai darbībai šajā jomā. Darba nodošanas brīdī, darba autors strādāja SIA “SKAI Baltija” mazumtirdzniecības tīklā par preču grupas vadītāju. Uzņēmuma korporatīvā tēla veidošanas process tika pētīts no ārpuses. Darba kopējais lapu skaits ir 73. Darbā ir izmantotas 3 tabulas, 13 attēli un 4 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThis thesis examined the corporate image creation of the “CIDO GRUPA Ltd.” in the international and domestic markets in light of Latvia’s accession to the European Union. The target of this thesis was to research and analyse actions taken by “CIDO GRUPA Ltd.”– in corporate image creation on the international and domestic level, as compared to the experience of European company and to work out the “CIDO GRUPA Ltd.” corporate image development proposal for the near future. To get essence of corporate image creation and importance of positive company corporate image. During thesis development a detailed investigation was conducted and a subsequent description prepared of the corporate image creation process and measures undertaken by “CIDO GRUPA Ltd.” to create and maintain the corporate image; “GUTTA” was chosen for comparative analysis; Comparisons were drawn between the measures undertaken by “CIDO GRUPA Ltd.” and “GUTTA Ltd.” to improve their respective images; an action plan was introduced for “CIDO GRUPA Ltd.” further activity in its field. At the time of the development of this thesis the author had been working for sales department of one of retail chains „SKAI Baltija”. Thus, the process of creation of corporate image of “Ltd.” had been researched externally. This thesis consists of 73 pages and also includes 3 tables, 13 images and 4 appendices.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA "Cido Grupa", starptautiska uzņēmuma korporatīvā tēla veidošanaen_US
dc.title.alternativeCorporae image development of the international company "Cido Group Ltd"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record