Show simple item record

dc.contributor.advisorŠkapars, Robertsen_US
dc.contributor.authorŠure, Ritaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:26Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:26Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4098en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13179
dc.description.abstractPašreiz Latvijā ļoti daudzi mazi un vidēji uzņēmumi neizstrādā savu rīcības plānu ilgākam laika periodam, bet balsta savu darbību tikai uz peļņas gūšanu, kas rada problēmas nākotnē. Darba mērķis ir izpētīt stratēģiskās plānošanas shēmu un tās realizāciju a/s „Aldaris”, veikt šī uzņēmuma konkurences stratēģijas un konkurētspējas analīzi, atklājot pozitīvos momentus un trūkumus, kā arī izstrādāt priekšlikumus šī uzņēmuma konkurētspējas nodrošināšanai. Veiktais pētījums pierāda to, ka a/s „Aldaris” izveidotā konkurences stratēģija gadu laikā ir nodrošinājusi ne tikai konkurences priekšrocības Latvijas alus tirgū, bet arī nepārtrauktu peļņas pieaugumu. Darbu var izmantot dažādi uzņēmumi, lai gūtu reālas zināšanas par to, kā konkurences priekšrocības Latvijas alus tirgū ir ieguvusi lielākā un modernākā alus darītava Baltijā – a/s „Aldaris”.en_US
dc.description.abstractToday in Latvia many small and medium enterprises instead of developing a long-term plan orient only on profit gaining causing problems in the future. The goal of this paper is to research strategic planning scheme, its` implementation, competitiveness and competition strategy in JSC „Aldaris, finding out strengths and weaknesses, and to offer suggestions in order to ensure the competitiveness in JSC „Aldaris”. The research verifies that the competitiveness strategy developed by JSC „Aldaris” has not only secured the competitiveness advantages in the Latvia’s beer market, but also has increased the profit. This research could be used by many enterprises in order to get the knowledge about the way how the biggest and the most modern brewing enterprise in Baltics – JSC „Aldaris” – has got the competitiveness’ advantages in Latvian beer market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titlea/s "Aldaris" konkurētspējas nodrošināšanaen_US
dc.title.alternativeCompetitivensess ensuring in Ltd. "Aldaris"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record