Pilsētu tūrisms Rīgā
Author
Budena, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
ANOTĀCIJA
Pilsētu tūrisms Rīgā
Darba autore: Ilze Budena
Zinātniskā vadītāja: Ilze Medne
Bakalaura darba apjoms: 69 lpp., 32 attēli, izmantoti 28 literatūras avoti.
Bakalaura darba mērķis: izpētīt un analizēt pilsētu tūrisma virzienus un Rīgas pilsētas tūrisma attīstīšanas iespējas.
Pētījuma bāze: pētījums izstrādāts, balstoties uz CSB statistikas datiem, LR ekonomikas ministrijas un Pasaules tūrisma organizācijas sniegto informāciju, I.Bērziņas, D.Timotija, D.Tailera u.c. autoru pētījumiem.
Darba teorētiskajā daļā aplūkotas vispārējās tūrisma attīstības tendences, nedaudz raksturota tūrisma nozares situācija pasaulē un Latvijā, balstoties uz statistikas datiem. Noskaidrots pilsētu tūrisma jēdziens, to ietekmējošie faktori, izpētīti galvenie tūrisma veidi, kas saistāmi ar pilsētu tūrismu, kā arī noskaidroti tūrisma produkta veidošanās principi.
Darba praktiskajā daļā veiktas vairākas plašas aptaujas starp Latvijas iedzīvotājiem un ārzemju tūristiem Rīgā, balstoties uz iegūtajiem datiem izstrādāta tūrisma produkta iecere.
Attīstot izveidoto tūrisma produktu, iespējams apmierināt gan Latvijas, gan ārzemju tūristu vajadzības neatkarīgi no sezonas.
Atslēgas vārdi: tūrisms, tūrisma produkts, pilsētu tūrisms, Rīga, ceļošanas mērķi. City tourism in Riga
The author of the work: Ilze Budena
Supervisor: Ilze Medne
The amount of the bachelor’s paper: 69 pages, 32 pictures, 28 literature sources are used
The aim of the bachelor’s paper is to investigate and to analyze city tourism in Latvia and developing possibilities of city tourism in Riga.
The basis of the research: the research is worked out basing on the data of CSB, LR Ministry of Economics, information what is given by the organization of the world tourism and researches by I.Berzins, D.Timotijs, D.Tailers.
General tendencies in the development of tourism, situation of tourism branch in the world and Latvia is characterized basing on the statistics in the theoretical part of the paper. The idea of city tourism and its influencing factors are clarified, the main forms of tourism which are connected with city tourism are investigated and principles of forming tourism products are clarified.
Several inquiries among Latvian inhabitants and foreign tourists in Riga are carried out, intentions of tourism projects are worked out basing on received data in the practical part of the paper.
Developing made tourism product, it is possible to cope with the demand of Latvian tourists as well as foreigners in every season.
Key words: tourism, tourism product, city tourism, Riga, aims of traveling.