Tūrisma uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšana
Author
Miklāva, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Deniņš, Andris
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Tūrisma uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšana” mērķis ir izpētīt konkurētspējīgās priekšrocības esošajos tūrisma uzņēmumos, lai noskaidrotu kādas konkurētspējīgās priekšrocības nodrošinātu tūrisma uzņēmuma pastāvēšanu.
Pirmajā nodaļā teorētiski tiek apskatīti konkurences iedalījumi un konkurētspējas priekšrocības būtība. Otrajā nodaļā tiek veikta konkurences faktoru analīze tūrisma nozarē. Trešajā bakalaura darba nodaļā tiek apskatīti Limbažu rajona tūrismu uzņēmumi. Ceturtā nodaļa sevī ietver tūrisma uzņēmuma izveidošanas iespējas analīzi.
Darba gaitā, balstoties uz veiktajiem pētījumiem un izdarītajiem secinājumiem, ir izstrādi priekšlikumi veiksmīgai tūrisma uzņēmuma izveidošanai nākotnē.
Bakalaura darbs sastāv no 4 nodaļām, darba apjoms – 70 lpp., tajā iekļautas septiņas tabulas un desmit attēli, darba nobeigumā pievienoti trīs pielikumi, kuros attēlota papildus informācija. The aim of bachelor thesis “The Increase of Travel Enterprise Competitiveness” is to explore the advantages in existing travel enterprises which would benefit the operation of travel enterprise.
1st chapter theoretically examines classification of competition and the concept the advantage in competitiveness. 2nd chapter analyzes the factors of competition in travel industry. 3rd chapter examines travel enterprises in Limbaži district. 4th chapter inspects the possibility of establishing travel enterprise.
The suggestions based upon the analysis and conclusions for establishing the successful travel enterprise are developed in the thesis.
Thesis consists of 4 chapters and is on 70 pages, with 7 charts, 10 pictures and 3 appendixes with additional information.