Latvijas firmas mārketinga darbības pilnveidošana patēriņa preču tirdzniecības sfērā
Автор
Ļitvinovs, Aleksejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Mašarskis, Aleksandrs
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darbā izstrādātas uzņēmuma SIA “Baltijas Kristāls” mārketinga stratēģijas un izpētīts, kā varētu sekmīgāk šīs stratēģijas ieviest uzņēmumā.
Izpētīts, ka uzņēmums veiksmīgi darbojas Latvijas tirgū jau 9 gadus, bet uzņēmumā ir notikušas pārmaiņas, kuras veicinājušas tā attīstību un arī apgrozījuma samazināšos, kā arī ir novērota neliela klientu radīta neapmierinātība ar uzņēmuma preču sortimentu.
Izpētīti ir uzņēmuma piegādātāji un pircēji, kā arī apzināta potenciālā mērķauditorija uzņēmuma produkcijai.
Izpētīti uzņēmuma sadarbības virzieni ar pircējiem, esošās un paredzētās mārketinga aktivitātes, kā arī mārketinga sadarbības ar uzņēmuma piegādātājiem.
Izstrādāts ir pasākumu plāns, lai uzņēmums SIA “Baltijas Kristāls”sekmīgi varētu turpināt iesākto darbību Latvijas vairumtirdzniecības tirgū.
Izpētīts, ka uzņēmuma vadītājam ir jāveic pasākumi par mikroklimata uzlabošanu uzņēmuma personāla vadībā, kā arī priekšlikumi par papildus darbinieku piesaistīšanu uzņēmuma darbības pilnveidošanai.
Izstrādāti priekšlikumi uzņēmuma mārketinga stratēģijas izstrādes veikšanai un ieviešanai uzņēmumā SIA „Baltijas Kristāls”.
Maģistra darbā ir izstrādātas sadaļas par vispārējo mārketinga stratēģiju izstrādi mārketingā. Anotation
In the master’s degree paper is worked out marketing strategies of the company „Baltic Crystal” and investigated how succesfully implement these strategies in the company.
It is researched that the company is succesfully working in Latvia market already nine years. During these years there are changes which stimulated the development of the company but reduction of the turnover. Besides there is noticed growing clients dissatisfaction with assortiment of products.
It is investigated the company’s suppliers and consumers as well as gathered information about potential target audience for the production of the company.
There are researched the ways of cooperation between company and consumers, the present and potential marketing activities as well as the marketing cooperation between company and suppliers.
It is worked out plan of activities for the company „Baltijas Kristāls” to continue succesfully the activity in wholesale trade market of Latvia.
It is investigated that the head of the company has to carry out measures to improve microclimate of the staff management as well as suggestions about involving additional personnel to improve activity of the company.
There are worked out suggestions for output of the marketing strategy of the company and implementation in the company „Baltic Crystal”.
Master’s degree paper consists of chapters about working out general marketing strategies.