Show simple item record

dc.contributor.advisorJēkabsone, Sandraen_US
dc.contributor.authorTropa, Itaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:34Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:34Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4552en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13261
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir raksturot apzaļumošanas pakalpojumu tirgus situāciju un noteikt uzņēmuma SIA „JLD” darbības pilnveidošanas un attīstības iespējas. Analizējot apzaļumošanas pakalpojumu tirgu, tā dalībniekus un nosakot SIA „JLD” vietu konkurentu vidū, autore nonākusi pie secinājuma, ka ir nepieciešams pircējus aktīvāk informēt par uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem un popularizēt zīmolu, lai varētu veiksmīgāk darboties konkurences apstākļos. Atslēgas vārdi: apzaļumošana, uzņēmējdarbības vide, saimnieciskās darbības paplašināšana.en_US
dc.description.abstractPurpose of this bachelor thesis is to describe market situation of greening services and define opportunities for company JLD, SIA operations improvement. Analyzing market for greening services author has concluded that is it necessary to inform customers more active about services given by the company and develop brand awareness in order to be more successful in the competitive environment. Key words: greening, entrepreneurship environment, development of commercial activities.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleSIA "JDL" uzņēmējdarbība un tās attīstības perspektīvasen_US
dc.title.alternativeLtd. "JDL" business, it's development aspectsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record