Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorSpila, Andisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:46:38Z
dc.date.available2015-03-23T13:46:38Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4977en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/13316
dc.description.abstractPēdējo gadu laikā auto tirdzniecība ir viena no progresējošākajām nozarēm Latvijas tautsaimniecībā. Attīstoties jaunu automašīnu tirdzniecībai Latvijā attīstās arī citas vispārējai Latvijas attīstībai svarīgas nozares, tādas kā apdrošināšana, kreditēšana, būvniecība u.c. Pašreiz Latvijā piedāvājumā pārstāvētas praktiski visas pasaulē populārākās automašīnu markas, atsevišķas markas tirgo pat divas un vairāk kompānijas. Iespējams, jau pēc dažiem gadiem būs vēl vairāk jaunu auto tirdzniecības uzņēmumu, tādēļ jau tagad, domājot par nākotni, vairākas firmas arvien lielākus līdzekļus iegulda jaunu autosalonu un servisu būvniecībā un attīstībā, uzlabojot klientu apkalpošanas kvalitāti, kā arī nodrošinoties pret neizbēgamu konkurenci šajā nozarē. Līdztekus auto tirdzniecībai attīstās arī līzinga tirgus un apdrošināšanas tirgus. Procesi un tendences auto līzinga tirgū un apdrošināšanas tirgū ir līdzīgi kā citās nozarēs, kur vērojama strauja tirgus attīstība. Līzinga tirgū ik gadu pieaug noslēgto auto līzinga darījumu skaits un apjoms, aizvien vairāk kļūst arī līzinga sniedzēju. Apdrošināšanas tirgū aizvien populārāka kļūst KASKO apdrošināšana, kas savukārt ir neatņemama daļa pērkot automašīnu līzingā. Līzinga un apdrošināšanas tirgus attīstība ir veicinājuši konkurenci kā līzinga tirgū tā arī apdrošināšanas tirgū, kas attiecīgi kalpojis par katalizatoru auto pircējiem piedāvāto pakalpojumu klāstā un nosacījumos. Pašreiz rodas daudz jauni uzņēmumi, kas pēc kāda laika kļūst par konkurentiem veciem un jau zināmiem uzņēmumiem. Jaunie uzņēmumi pirms parādīšanās tirgū rūpīgi pēta tirgus pieprasījumu un piedāvājumu. Veciem uzņēmumiem pienāk laiks izvēlēties: mainīt darbības profilu vai investēt vecajā. Lai uzlabotu savu imidžu un pievilinātu jaunus klientus, kā arī nepazaudētu vecos, uzņēmumam jāveic mārketinga pētījumi par savu un konkurentu preci, par tirgus situāciju. Galu galā no tā ir atkarīgi uzņēmuma realizācijas apjomi, reklāmas politika, cenas politika un rezultātā arī ienākumi. Bakalaura darbā izanalizēti jautājumi par SIA „Auto Atvars” attīstību auto tirgū, par uzņēmumā lietotām pārdošanas metodēm, kā arī par auto tirgus attīstību Latvijā kopumā, par līzinga un apdrošināšanas tirgus ietekmi uz tirgū. Bakalaura darba tēmas «SIA „Auto Atvars” darbība Latvijas auto tirgū» izpētes rezultātā izdarīti secinājumi un sniegti iespējamie uzņēmuma attīstības uzlabošanas virzieni perspektīvā. Bakalaura darbs ir iztirzāts uz 66 lapaspusēm, satur 5 tabulas, 7 attēlus un 3 pielikumus. Bakalaura darba izstrādāšanai tika izmantoti 28 dažādi literatūras avoti. Bakalaura darba izpēte tiek veikta no 2002. gada līdz 2006. gadam ieskaitot.en_US
dc.description.abstractLast trade of auto is one of making progress industries in the national economy of Latvia. Developing for trade of new cars in Latvia develops also other for universal development of Latvia important industries, such as insurance, crediting, building et al. Now in Latvia in suggestion presented practically all in a world the most popular brands of cars, separate brands trade even two and more companies. It is possible, already over the years will be yet more new enterprise of trade of cars, therefore already now, thinking for the future, a few firms inlay all more facilities new cars salon and in service building and in development, improving quality of customers service, and also provided against inevitable competition in this industry. Parallel for trade of auto the market of leasing market and insurance develops also. Processes and in the market of leasing of auto of tendency and in the market of insurance alike as in other industries which rapid market development is in. In the market of leasing the amount of the closed transactions of leasing of auto and volume matures each a year, always more leasing giv stands also. The CASCO insurance which in same queue is inalienable part buys a car in leasing stands in the market of insurance always more popular. Market development of leasing and insurance promoted competition as in the market of leasing so in the market of insurance, which proper served for the buyers of auto of catalysts in the choice of volunteered services and in terms. Now new enterprises which through some time become competitors old and for the already known enterprises appear much. New enterprises before in the market of show carefully explore the market query and suggestion. For old enterprises come time to choose: to change the type of action or to invest in old. To improve the image and entice new clients, and also lose not olds, an enterprise owes to execute researches of marketing for it and you get married a competitor, for a market situation. In the end of ends the volumes of realization of enterprise, advertising policy, depend from it, policy of price and in a result also profits. Bachelor at work questions are analyzed regarding LTD „Auto Atvars” in the market of auto of developments, for the methods of sale used in an enterprise, and also for market development of auto in Latvia in general complication, for influencing of market of leasing and insurance on in a market. Themes of work of bachelor «LTD “Auto Atvars” action in trade of auto of Latvia» in the result of research conclusions are done and possible directions of improvement of development of enterprise are given in a prospect. Work of bachelor is taken apart on 66 pages, is contained 5 tables, 7 images and 3 appendixes. For making of work of bachelor 28 various literature springs were used. Research of work of bachelor is executed from a 2002. year to 2006. years including.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA „AUTO ATVARS” darbība Latvijas autotirgū.en_US
dc.title.alternative„AUTO ATVARS” LTD action in trade of carts in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record