Aģentūras "Rīgas Mājoklis" mārketinga komunikācijas.
Author
Joppe, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Aģentūras “Rīgas mājoklis” mārketinga komunikācijas”. Mūsdienās sociālās komunikācijas kontekstā aktuāla kļūst komunikācija kā personības formēšanās vajadzība un cilvēka komunikatīvā vajadzība. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajām nostādnēm un to īpatnībām pakalpojumu sfērā, izpētīt pašvaldības aģentūras “Rīgas mājoklis” mārketinga komunikācijas mājokļu pārvaldīšanas un apsaimniekošanas jomā, kā arī izstrādāt priekšlikumus aģentūras komunikāciju sistēmas pilnveidošanai Rīgā.
Lai sasniegtu mērķi tika analizētas mārketinga komunikācijas, sniegts to vispārīgs raksturojums un semināru dalībnieku informētība par mājokļu jautājumiem. Šī darba aktualitāte tika pamatota ar vajadzību pēc informācijas par māju apsaimniekošanu un pārvaldīšanu, kuru iegūst semināru dalībnieki no aģentūras rīkotajiem bezmaksas kursiem.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem.
Pirmās nodaļas ietvaros ir analizēta mārketinga komunikāciju sistēma, komunikācijas būtība un veidi, kā arī mārketinga komunikāciju īpatnības un bezpeļņas organizācijas, to atšķirības un sniegto pakalpojumu specifika.
Otrā nodaļa ietver sevī aģentūras “Rīgas mājoklis” iekšējās un ārējās komunikācijas, izvērtēti darbības veidi, personāla sadarbība, iespējamā interesentu motivācija.
Trešā nodaļa iekļauj sevī darba autores veiktās aptaujas un anketas analīzi, un secinājumus saistītus ar anketēšanas rezultātiem. Lai noskaidrotu komunikācijas ietekmējošus faktorus, nozīmīgumu, semināru beidzēju informētību par mājokļa uzlabošanu, informācijas nodošanu un tā darbības efektivitāti, darba autore ir sastādījusi 2 anketas: viena anketa liek noskaidrot, cik semināra dalībnieks ir informēts par daudzdzīvokļu namu apsaimniekošanu un parvaldīšanu pirms semināriem, un otra anketa sniedz atbildi, cik semināri ir efektīvi, to komunikācija, saprast vai notiks atgriezeniskā saite.
Bakalaura darbā izmantotas literatūras referatīvās analīzes metode, anketēšana, datu grupēšanas metode un grafiskā metode.
Darba kopējais apjoms, neskaitot pielikumus ir 77 lapaspuses. Darbā iekļautas 5.tabulas 12attēli, 1pielikums. Literatūras sarakstā tika iekļauti 33 izmantotās literatūra avoti, t. sk.
14 ārvalstu. The bachelor paper theme is marketing communications of the agency „Rigas mājoklis”. The paper is focused on exploring marketing communications and definition of social communication, to analyze agencies „Rigas mājoklis” working areas and to come forward with probable suggestions about how to develop agencies communications systems in Riga. Research was made by blank method.
To achieve the goal, in bachelor paper has been analyzed marketing communications, given its general description and research of participants’ readiness to receive information about the subject. The importance of the theme has been motivated by necessity of information about leading economical systems of premises, which later is given to participants of seminaries, which have been organized by agency and are free of charge.
The bachelor paper consists of introduction, three chapters, conclusions and suggestions and a list of used literature and annex.
The first chapter analyzes marketing communication system, ways of communication and its definition, marketing communication specifics, differences of profitless organizations and service specifics.
Second chapter consist of mentioned agency’s inner and outer communications, review of activity areas, staff collaboration and probable motivation of interested persons.
Third part includes paper authoress realized questionnaires and analyze of questionnaire, also conclusions based on questionnaires results. To find out of communication influencing factors, importance, seminaries participants knowledge about habitation, information delivery, paper authoress has prepared two questionnaires, where the first one helps to find out how informed is participant of seminaries about apartment house managing and administration before seminaries, but second questionnaire answers how effective are seminaries, communication and if there is going to come feedback.
In bachelor paper are used abstract analyze method of literature, questionnaires, data grouping method and graphic method.
Total paper amount, except annex, consists of 77 pages. Paper includes 5 charts, 12pictures, one annex. List of used literature consist of 33 information resources, int. al., 14 foreign literature.