Jauna produkta virzīšana uzņēmumā SIA Leversa.
Autor
Aire, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Datum
2007Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba tēma ir „Jauna produkta virzīšana uzņēmumā SIA „Leversa”.
Šī darba mērķis ir izpētīt virzīšanas pasākumus jauniem produktiem SIA Leversa uzņēmumā, izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus šo pasākumu uzlabošanai.
Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām.
Pirmajā nodaļā tiek raksturota teorētiskā informācija par jaunu produktu nepieciešamību uzņēmumiem, par risku, ieviešot jaunievedumus, un mūsdienu milzīgo konkurenci, ar kuru nepārtraukti nepieciešams cīnīties. Darbā tiek raksturota arī produktu dzīves cikla posmu nozīme jaunu produktu virzīšanā.
Otrajā nodaļā tiek raksturotas nozīmīgākās mārketinga komunikācijas, kas visbiežāk tiek izmantotas, virzot jaunievedumu tirgū, kā arī tiek raksturotas metodes un paņēmieni, kas būtiski veicina produktu noietu tirgū.
Trešajā nodaļā darba autore raksturo noieta veicināšanas prognozēšanas un zīmola nozīmi jaunu produktu virzīšanā.
Ceturtajā nodaļā darba autore analizē SIA Leversa darbību, dalās pieredzē, un raksturo kļūdas, kas liedz uzņēmumam sasniegt vēlamo darba rezultātu.
Darbā izmantotas pēt¬nie¬cis¬kā, ana¬lī¬tis¬kā un sta¬tis¬ti¬kas me¬to¬de.
Bakalaura darbs sastāv no 77 lappusēm, kurās ietverta anotācija, četras nodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darbā izmantoti 13 attēli, 4 tabulas un 1 pielikums. Thema der Arbeit is "EinfŅhrung eines neuen Produktes im Unternehmen SIA „Leversa”.
Das Ziel der Bakkalaureusarbeit ist Bewertung von EinfŅhrung eines neuen Produktes im lettischen Markt sowie Bestimmung neuer Marketingaktivitäten fŅr wirksame FŅhrung der Produkte im Markt und Analyse derHindernisse, die während der EinfŅhrung eines neuen Produktes im Markt entstehen.
Die Bakkalaureusarbeit enthält 4 Kapiteln.
In dem ersten Teil der Arbeit wird die Information Ņber die Notwendigkeit neuer Produkte fŅr die Unternehmen erläutert; hier wird das Risiko der NeueinfŅhrung sowie die riesige gegenwärtige Konkurrenz beschrieben, womit man ständig kämpfen muss.
In dem zweiten Teil werden wichtigsten Marketingkommunikationen charakterisiert, die am häufigsten während der EinfŅhrung neuen Produktes im Markt verwertet werden. Es werden auch Methoden und Verfahren charakterisiert, die Absatz der Produkte wesentlich fĻrdern.
In dem dritten Teil characterisiert die Autorin der Arbeit die Bedeutung der Prognostizierung und Brend.
In dem vierten Teil der Arbeit analysiert die Autorin der Arbeit die Tätigkeit von SIA „Leversa”, teilt seine Erfahrung mit, betont Fehler, die dem Unternehmen erwŅnschte Zielerreichung verbieten.
In der Arbeit werden Methoden des referative Literatur, Verghleichung und Beobachtung verwendet.
Bakkalaureusarbeit enthält 70 Seiten, in denen Annotation, vier Kapiteln, Schlußvolgerungen und Vorschläge enthalten sind. In der Arbeit sind 7 Abbildungen, 4 Tabellen eine Anlage enthalten.