Firmas Cita Santehnika mārketinga komunikāciju pilnveidošana.
Author
Rjabeca, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma ir aktuāla, jo mūsdienas, kad notiek strauja tehnoloģiju attīstība, un vispārēja ekonomisko procesu globalizācija, notiek pārmaiņas arī uzņēmējdarbībā un komercdarbības pro-cesos.
Darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētisko nostādņu analīzi, iz-pētīt mārketinga komunikācijas un to komunikatīvo efektivitāti tirdzniecības uzņēmumā SIA Cita Santehnika, apkopot mārketinga komunikāciju nepilnības un izstrādāt priekšlikumus to efektivi-tātes celšanai.
Darba satur četras nodaļas. Darbā pirmajā daļa autore veic pētījumu par mārketinga ko-munikācijas būtību un mērķiem, kā arī apraksta mārketinga komunikāciju efektivitātes veidus un to vērtēšanas metodes.
Otrajā daļā tiek aprakstīti četri galvenie mārketinga komunikāciju veidi: reklāma, pro-duktu realizācijas veicināšana, sabiedriskās saskares un personiskā apkalpošana.
Trešajā daļā – autore sniedz SIA Cita Santehnika attīstības un komunikāciju izmantošanas analīzi. Ir apskatīta reklāmas un realizācijas veicināšanas pasākumu pielietošana. Īpaša vieta ir at-vēlēta tirdzniecības personāla motivācijas iespējām.
Ceturtajā daļā autore veic SIA Cita Santehnika mārketinga komunikāciju komunikatīvās efektivitātes un to pilnveidošanas iespēju pētījumu, kā arī izsaka priekšlikumus mārketinga ko-munikācijas pilnveidošanai uzņēmumā Cita Santehnika.
Bakalaura darba izstrāde izmantotas literatūras referatīvas analīzes metode, vispārpieņem-tās ekonomikas zinātnes pētījumu metodes, t.sk. aptaujas, salīdzināšanas un grupēšanas, grafiskās, novērojumus metodes.
Darbā ir 77 lappuses, tas satur 17 attēlus, 7 tabulas, 1 pielikumu. Darba beigās tiek izteikti secinājumi un ieteikumi. Ir pievienotas arī izmantotās literatūras saraksts, kas sastāv no 27 avo-tiem. The subject of author’s research a relatively new, modern and rapidly evolving direction of economy, in a globalizing world. The paper consists of four chapters. The first one reflects the result of author’s analysis of marketing communication improvement of company Cita Santehnika , its essence and classification.
The main objective of the following bachelor paper is to analyze the marketing communication improvement of company Cita Santehnika and it’s functionality in various businesses.
The next one represents author’s research described four major marketing communication forms: advertisement, product promotion, public relations and personal service.
The third chapter describes the experience of Latvian businesses and their marketing strate-gies in the field of Cita Santehnika company, as well as problems and applicable solutions to these problems for local enterprises.
The fourth section is a survey designed to collect information from Latvian consumers re-garding their attitude towards marketing communication improvement and its development pros-pects in Latvia.
In addition to these chapters, this bachelor paper has a conclusion, where author evaluates perspectives and suggests development improvements for Cita Santehnika company. The paper consists of 77 pages, 17 images, 7 tables and one attachment; total amount of sources – 27.