Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana , uzturēšana un pilnveidošana pašvaldības struktūrvienībā.
Autor
Domračeva, Indra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Karlsone, Ilga
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana, uzturēšana un pilnveidošana pašvaldības struktūrvienībā”, tā autore – Indra Domračeva.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt kvalitātes vadības sistēmas ieviešanu, uzturēšanu un pilnveidošanu, ieguvumus pašvaldības struktūrvienības – Rīgas domes Pašvaldības ieņēmumu pārvaldes, darba un klientu apkalpošanas uzlabošanā.
Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi:
•raksturot kvalitātes jēdzienu teorētiskā un vēsturiskā skatījumā;
•teorētiski apskatīt kvalitātes vadības koncepcijas attīstību, pievēršot uzmanību starptautiski atzītām un populārām kvalitātes vadības koncepcijām;
•izpētīt kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesus pašvaldības struktūrvienībā, atklāt esošās problēmas un sniegt priekšlikumus uzlabojumiem.
Darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, secinājumu un priekšlikumu daļas.
Darba apjoms ir 98 lapas, tajā ir 14 attēli, 3 tabulas un 7 pielikumi.
Bakalaura darba pirmamajā darba nodaļā apskatīta kvalitātes vadība, kvalitātes jēdziena un kvalitātes vadības koncepcijas attīstība.
Otrajā nodaļā aplūkota kvalitatīvu pakalpojumu nozīmīgums publiskās pārvaldes iestādēs, publiskās pārvaldes attīstība un kvalitātes pilnveidošana publiskās pārvaldes iestādēs.
Bakalaura darba trešajā nodaļā pētīta kvalitātes vadības sistēmas izstrādāšana un ieviešana pašvaldības struktūrvienībā - Rīgas domes Pašvaldības ieņēmumu pārvaldē, atbilstoši ISO 9001:2000 standartam.
Ceturtajā nodaļā analizēta kvalitātes vadības sistēmas uzturēšana un pilnveidošana pašvaldības struktūrvienībā, ieguvumi pašvaldības struktūrvienības darba un klientu apkalpošanas pilnveidei.
Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un izteikti autores priekšlikumi kvalitātes vadības sistēmas mērķu sasniegšanai, pašvaldības struktūrvienības klientu – iedzīvotāju, apkalpošanas pilnveidošanai.
Darbā izmantoti normatīvie akti, zinātniskā literatūra, publikācijas par kvalitātes vadību, informācija no interneta avotiem. The theme of the bachelor’s work is «Introduction, maintenance and improvement of a control system by Quality in structure of municipality», the author of work – Indra Domracheva.
The purpose of bachelor’s work to research introduction, maintenance and improvement of a control system by quality, and also achievements in structures of municipality – in managements of incomes of Municipality of the Riga thought, for improvement of work and servicing.
The purposes of a problem put forward for achievement:
•to describe concept of quality in theoretical and historical area of consideration;
•theoretically to examine development of the concept of quality management, paying attention to internationally recognized and popular concepts of quality management;
•to research processes of introduction, maintenance and improvement of a control system by quality in structure of municipality, to open existing problems and to put forward offers on their improvement.
Work consists of the introduction, four sections, the conclusion and a part of offers.
Amount of work is 98 pages, among which 14 images, 3 tables and 7 appendices.
Quality management, concept of quality and development of the concept of quality management is considered in the first section.
The importance of qualitative service in establishments of public management, development of public managements and improvement of quality in establishments of public management is considered in the second section of bachelor’s work.
Development and introduction of a control system by quality in structure of municipality - in management of incomes of Municipality of the Riga thought, in conformity with standards ISO 9001 is investigated in the third section of bachelor’s work. Maintenance and improvement of a control system by quality, purchases for transformation of work of structure of municipality and servicing are analysed in fourfold section.
In the end of work are made conclusions and offers for achievement of the purposes of a control system by quality, for improvement of servicing (inhabitants) of structure of municipality are expressed.
The statutory acts, the scientific literature, publications about quality management, the information from sources of the internet are used in the work.